Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een tijdje maar weer eens PS uit de kast (PC) gehaald. Om er weer even in te komen, is hij hopelijk een beetje gelukt :puh: Met de tips zou er zo maar eens een V2 kunnen komen ^^

xehemb.jpg

Geplaatst:

Hey,

Hmm, ik weet niet, niet mijn stijl de achtergrond is nogal leeg, en zijn shirt is overbelicht.

Al met al, 6.5/10, het kan véél beter.

Geplaatst:

Op zich een leuke signature, maar qua afwerking niet echt geslaagd. De achtergrond is wat grauw, en Gomes is overbelicht, daardoor zit er te weinig kleur in de sig. Tekst is niet echt geniaal. Je naam staat te veel in de hoek, die moet wat verder van de border af. En 'Heurelho Gomes' past daar niet zo goed. Je zou 'Heurelho Gomes' schuin boven elkaar kunnen zetten, dat ziet er al meteen een stuk netter uit.

Verder zitten er weinig effecten in, probeer er wat meer omheen te zetten, zodat de sig wat voller wordt en het niet eruit ziet als slechts een achtergrond + render + tekst.

Geplaatst:

Ok, bedankt voor jullie rates :tu:

@TomHagen: Wat zou ik dan nog in de BG kunnen zetten. Ik heb het expres zo rustig gehouden omdat het anders weer naar mijn mening veel te druk wordt.

Geplaatst:
@TomHagen: Wat zou ik dan nog in de BG kunnen zetten. Ik heb het expres zo rustig gehouden omdat het anders weer naar mijn mening veel te druk wordt.
Dat is helemaal aan jou. Het is jouw sig. Het is nu gewoon een kale sig met kille kleuren. Probeer er een warme kleur in te verwerken (rood, oranje, geel, enz). Maak het gewoon wat levendiger. Dat kan je best. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...