Jump to content

PS3 Trophy vraag

Niellss

Recommended Posts

Ben nu bezig met de storyline uit te spelen binnen 30 uur, maar ik heb nu geen zin om missies te spelen.

Ik heb dus gesaved waar ik was. Als ik nu trophies haal en ik sla het spel niet op zodat ik nog door kan gaan met de storyline zonder dat die uren erbij komen. Moet je saven om de trophies te behouden of ...

Delen op andere websites

Ben nu bezig met de storyline uit te spelen binnen 30 uur, maar ik heb nu geen zin om missies te spelen.

Ik heb dus gesaved waar ik was. Als ik nu trophies haal en ik sla het spel niet op zodat ik nog door kan gaan met de storyline zonder dat die uren erbij komen. Moet je saven om de trophies te behouden of ...

Neen, om een trophy te behalen, zoals de hoge score van QUB³D, zal je niet moeten opslaan. Vanaf je de hoge score behaalt hebt zal je de trophy krijgen. Deze trophy zal dan ook voor altijd blijven, en deze zal niet weggaan door een nieuw game te starten of iets dergelijks.

Delen op andere websites

Alleen veel trophies zijn ook dingen die nodig zijn om de 100% te kunnen halen, en als je het spel niet saved moet je die dingen later opnieuw doen om de 100% trophy te kunnen halen. Daarom is misschien het beste storyline eerst te doen en dan rustig de rest..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...