Niellss Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ben nu bezig met de storyline uit te spelen binnen 30 uur, maar ik heb nu geen zin om missies te spelen. Ik heb dus gesaved waar ik was. Als ik nu trophies haal en ik sla het spel niet op zodat ik nog door kan gaan met de storyline zonder dat die uren erbij komen. Moet je saven om de trophies te behouden of ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ben nu bezig met de storyline uit te spelen binnen 30 uur, maar ik heb nu geen zin om missies te spelen.Ik heb dus gesaved waar ik was. Als ik nu trophies haal en ik sla het spel niet op zodat ik nog door kan gaan met de storyline zonder dat die uren erbij komen. Moet je saven om de trophies te behouden of ... Neen, om een trophy te behalen, zoals de hoge score van QUB³D, zal je niet moeten opslaan. Vanaf je de hoge score behaalt hebt zal je de trophy krijgen. Deze trophy zal dan ook voor altijd blijven, en deze zal niet weggaan door een nieuw game te starten of iets dergelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Bedankt voor het antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Alleen veel trophies zijn ook dingen die nodig zijn om de 100% te kunnen halen, en als je het spel niet saved moet je die dingen later opnieuw doen om de 100% trophy te kunnen halen. Daarom is misschien het beste storyline eerst te doen en dan rustig de rest.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 check http://www.rockstargames.com/IV/achievements/ Liberty City (5) After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 check http://www.rockstargames.com/IV/achievements/Liberty City (5) After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90% Ja, lukt die jouw niet ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 sorry, om een of andere rmanier verkeerd topic...hij moest eigelijk in 'date kiki' staan, blijkbaar klikte ik op de verkeerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.