Jump to content

Vigilante, paramedic en firefighter


Royboow

Recommended Posts

Hoi Allen,

Ik heb een vraag, Ik heb zaterdag GTA IV gekocht op de Playstation 3 maar ik weet niet hoe je vilgiante, paramedic en firefighter kan doen. Kan iemand me dat vertellen?

Groeten,

Royboow

Nou, ten eerste er zitten geen firefighter en paramedic in GTA IV. Wel nog vigilante. Zie deze pagina maar. Het kan wel pas na deze missie Crime and Punishment

EDIT: Je kan ook nog Most Wanted doen, zie deze pagina.

Bewerkt: door DaRick1993
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is een hele vernieuwing t.o.v. voorgaande GTA's. GTA III had vele dingen die GTA2 niet had, en omgekeerd. Zo heeft GTA IV ook vele dingen die GTA San Andreas niet had, en omgekeerd. De Paramedic en FireFighter missies zijn eruit gelaten, en de Vigilante is in twee gedeeld: zo heb je nu de Vigilante en Most Wanted missies. In plaats van de Import/Export missies heb je nu Exotic Exports en Car Thefts. Je hebt ook nog een kleine nieuwe videogame genaamd QUB³D, en er is nog veel meer.

Hier vind je meer info over GTA IV, met alles erop en eraan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is een hele vernieuwing t.o.v. voorgaande GTA's. GTA III had vele dingen die GTA2 niet had, en omgekeerd. Zo heeft GTA IV ook vele dingen die GTA San Andreas niet had, en omgekeerd. De Paramedic en FireFighter missies zijn eruit gelaten, en de Vigilante is in twee gedeeld: zo heb je nu de Vigilante en Most Wanted missies. In plaats van de Import/Export missies heb je nu Exotic Exports en Car Thefts. Je hebt ook nog een kleine nieuwe videogame genaamd QUB³D, en er is nog veel meer.

Hier vind je meer info over GTA IV, met alles erop en eraan. ;)

Een betere uitleg kun je niet krijgen.

Alleen wel jammer dat je in GTA IV geen vliegtuigen kunt besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...