RumbleBall Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Als ik het spel opstart is er geen probleem, maar wanneer ik op PLAY druk en dan een game wil laden of een nieuw spel wil starten loopt hij vast al 2x opnieuw geïnstalleerd en de CD heeft geen krassen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 RumbleBall zei: Als ik het spel opstart is er geen probleem, maar wanneer ik op PLAY druk en dan een game wil laden of een nieuw spel wil starten loopt hij vastal 2x opnieuw geïnstalleerd en de CD heeft geen krassen Als je Vista hebt, is er een heel makkelijke oplossing: klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTASA, en klik dan op "Uitvoeren als administrator".Uit jou verhaal leid ik af dat je GTASA via de autolaunch opstart, dus dan moet je even een snelkoppeling maken naar gta_sa.exe. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Heb je een Savegame geïnstalleerd? San Andreas crasht als je een Savegame van de verkeerde Versie hebt geïnstalleerd. - Ga eens naar: "Deze Computer -->C -->Data --> Script". Selecteer het bestandje Script.img. Klik op de rechtermuisknop, daarna op Eigenschappen. Is het bestandje 568kb , dan heb je V1. Als het bestandje 562kb is, heb je V2. - Oplossing: - Download een goede Savegame. -100% V1 Savegame ; 100% V2 savegame Heb je Modificaties geïnstalleerd? Misschien heb je ze verkeerd geïnstalleerd en doen ze je San Andreas crashen. - Oplossing: - Oftewel de Modificaties handmatig verwijderen - Oftewel San Andreas herïnstalleren, dan worden de Modificaties automatisch verwijderd. Edit: Hier zal het niet aan liggen aangezien je je SA al geherïnstalleerd hebt. Succes. Bewerkt: 2 december 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.