JayKay Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik kreeg vandaag bericht van Intertoys dat mijn bestelde GTA IV al binnen is. Is die dan vandaag ook in Europa gelanceerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 lol nice hoopelijk heb ik em morgen binnen en heeft bol.com em vandaag verstuurd maar dat zal denk ik wel niet heb em denk ik overmorgen pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik kreeg vandaag bericht van Intertoys dat mijn bestelde GTA IV al binnen is.Is die dan vandaag ook in Europa gelanceerd? Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, zodat ze hem de volgende dag kunnen verkopen en/of de zelfde dag nog verzenden. Ze mogen hem namelijk eigenlijk niet voor 3 December verkopen. Dat is eigenlijk altijd zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayKay Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik kreeg vandaag bericht van Intertoys dat mijn bestelde GTA IV al binnen is.Is die dan vandaag ook in Europa gelanceerd? Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, zodat ze hem de volgende dag kunnen verkopen en/of de zelfde dag nog verzenden. Ze mogen hem namelijk eigenlijk niet voor 3 December verkopen. Dat is eigenlijk altijd zo. Nope, kon hem echt vandaag nog ophalen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik kreeg vandaag bericht van Intertoys dat mijn bestelde GTA IV al binnen is.Is die dan vandaag ook in Europa gelanceerd? Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, zodat ze hem de volgende dag kunnen verkopen en/of de zelfde dag nog verzenden. Ze mogen hem namelijk eigenlijk niet voor 3 December verkopen. Dat is eigenlijk altijd zo. Nope, kon hem echt vandaag nog ophalen! Dat ik volgens mij niet legaal. correct me if I'm wrong Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik kreeg vandaag bericht van Intertoys dat mijn bestelde GTA IV al binnen is.Is die dan vandaag ook in Europa gelanceerd? Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, zodat ze hem de volgende dag kunnen verkopen en/of de zelfde dag nog verzenden. Ze mogen hem namelijk eigenlijk niet voor 3 December verkopen. Dat is eigenlijk altijd zo. Nope, kon hem echt vandaag nog ophalen! Dat ik volgens mij niet legaal. correct me if I'm wrong Niet legaal, maar sommige winkels doen het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markant Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Vraag me alleen af hoe je het spel dan moet activeren. Servers zijn als het goed is nog niet online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 huh hij lag net gewoon in de free record shop heb hem gekocht daar, terwijl ze hem bij media markt nog niet binnen hadden? maar de single player kan ik wel spelen toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb GTA IV!!!!!!!!! Volgens sommigen kun je nu nog niet offline en online spelen. Ik ga nu ff installeren. Dit bericht wordt vervolgd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 ik heb m net gekocht en ben hem aan het installeren ik heb er zin in!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb ook bericht gekregen van Intertoys: Beste *****, Uw bestelling met bestelnummer ********** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending. Hopelijk heb ik hem morge binnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frozensun Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb gta iv al sinds zondag. Pas vandaag eindelijk te spelen na activatie, ook online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Kunnen we al online? Nee toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gigolo Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 En morgen gooien we deze hele post de prullenbak in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) ik snap waarom hij het doet want vandaag 2 dec is hij uit in america Bewerkt: 2 december 2008 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.