Jump to content

GTA IV vandaag in Nederland!?

JayKay

Recommended Posts

Hier ook sinds vandaag het spel en geinstalleerd was me wel wat hijd eed beetje moeilijk. :puh: maarja nu eindelijk ge installeert maar zoals ik al had verwacht me videokaart is beetje te oud maar hij speelt enkel heb ik problems dat de hud helemaal verdwijnt tot praktische wa icoontjes ook geraak ik in game niet in het menu terwijl dit wel kan alsk distance op 1 zou zetten. Maar natuurlijk zie je dan nauwelijks iets voor je :puh:

Iemand idee, oplossing? (alle tussen oplossing binnenkort zoiezo nieuwe videokaart halen ;) )

Heb trouwens een Geforce 7900GT 256mb :puh:

Delen op andere websites

Hier ook sinds vandaag het spel en geinstalleerd was me wel wat hijd eed beetje moeilijk. :puh: maarja nu eindelijk ge installeert maar zoals ik al had verwacht me videokaart is beetje te oud maar hij speelt enkel heb ik problems dat de hud helemaal verdwijnt tot praktische wa icoontjes ook geraak ik in game niet in het menu terwijl dit wel kan alsk distance op 1 zou zetten. Maar natuurlijk zie je dan nauwelijks iets voor je :puh:

Iemand idee, oplossing? (alle tussen oplossing binnenkort zoiezo nieuwe videokaart halen ;) )

Bij de Bart Smit hier hebben ze hem altijd al een dag van te voren, ook bij Far Cry 2 zo :eten:

Delen op andere websites

Bij mij hetzelfde verhaal (installatie bleef maar duren, accountje social club maken hier, accountje windows live maken daar pff...), eindelijk spelen: zwaar haperen, cpu en geheugen enorm belast, kortom ellende, ben gestopt met spelen. Ik ga om dit probleem op te lossen ten eerste eens beginnen met overclocken van mijn intel e4500, dit schijnt goed te kunnen volgens diverse googleonderzoeken (doet nu 2.2 ghz, kan makkelijk tot 3, misschien meer) en ik ga denk ik ook mijn ram-geheugen opschroeven van 2 naar 3. Hopelijk is mijn HD3650 Overclocked dan niet de boosdoener, anders haal ik nog een nieuwe kaart ook. Klotespel :D

Delen op andere websites

Hmm ik zie jullie reacties hier dat jullie wel voldoen aan de min reqs maar niet kunnen spelen.. nu vraag ik mij af, gaat mij dat wel lukken?

Kan mijn laptop GTA4 aan denk je? Min reqs haalt die wel.. maar CPU is niet goed genoeg voor recommend..

Als ik t spel koop, zal die dan "soepel" draaien op low settings? Of zal ik alsnog problemen hebben? Het is wel een laptop he..

gta4systemreqsiy8.jpg

Mijn laptop:

CPU: 2,0 ghz intel dual core 2

geheugen: 4gb ram ddr2

grafische kaart: nvidia geforce 9600M GT

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...