Jump to content

Freebird wireless keyboard PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan om dit misschien te kopen of op verlanglijstje van kerst te zetten, maar ik heb een paar vragen:

Wie heeft het, en wat is je ervaring ermee

Ik ben sowieso niet van plan om headset te kopen als iemand me nog wil om praten.

Alvast bedankt ^_^

Link van Freebird wireless keyboard PS3: Klak

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ik ben van plan om dit misschien te kopen of op verlanglijstje van kerst te zetten, maar ik heb een paar vragen:

Wie heeft het, en wat is je ervaring ermee

Ik ben sowieso niet van plan om headset te kopen als iemand me nog wil om praten.

Alvast bedankt ^_^

Link van Freebird wireless keyboard PS3: Klak

Ik hoop dat dit niet zoals by sony is dat hij erop zit en dan er weer wil afhalen dat je hem kapottrekt het is best irritant na een tijdje je controller wordt er veel zwaarder door

Geplaatst:

Ik weet niet of je 'm al hebt, maar dat ding is echt zo chill. Ik heb 'm ook en hij is echt zo fijn. Helemaal niks mis mee. En als je 'm eraf wilt halen en je doet het niet te wild, dan kun je dat zo vaak doen als je maar wilt. Echt een top ding.

Geplaatst:

Als je hem zou kopen zou ik voor die van sony gaan...

Want heb over de logitech niet al te goede klachten gehoort.

Zelf heb ik er geen ervaring mee ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

IK heb helemaal geen klachten en in heb 'm al een half jaartje. Het enigste wat je moet doen, is de instellingen veranderen van Nederlands naar VS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...