Jump to content

GTA IV FATAL ERROR: RMN40


Cocci

Recommended Posts

ik had ook problemen na de installatie .ik greeg rmn 10 fout .heb setup opnieuw opgestart en een repair laten doenvan de install.videokaart ook een update laten doen om vervolgens mijn systeem opnieuw te laten opstarten en sinsdien werkt alles.

mijn systeem is dual core e8500 met 2 ram geheugen en videokaart 8800 gts 515 ram

Bewerkt: door diesel37
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thijs1005

    8

  • swaen

    8

  • Limbolander

    7

  • Baze-project

    6

Ik krijg steeds deze melding als ik het spel wil opstarten; Er is een fout bij RGSC. Kortom, ik kan niet spelen omdat er een fout bij dat suffe socia club zit. En cd! opstartscherm is met allemaal blokjes. Volgens mij is dat ook niet echt goed! GVD, ben al 4 uur brzig, eindelijk na een jaar ofzo heb ik dat spel en dan doet die het GVD niet. F*ck zooi!

Help, wie heeft er goede raad? Heb het al 3000 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd en voldoe aan alle eisen. Ik word er werkelijk gek vam!

Link to comment
Delen op andere websites

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

Iemand een idee hoe de MNM40 error op te lossen? Die krijg ik en staat niet in dat word bestand...

Bewerkt: door bramvandeperre
Link to comment
Delen op andere websites

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

Ik krijg ook die fout over Social Club. Waar jij het plaatje van hebt.

Vraag me af wat dat is:S

Bewerkt: door Thijs1005
Link to comment
Delen op andere websites

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

Ik krijg ook die fout over Social Club. Waar jij het plaatje van hebt.

Vraag me af wat dat is:S

Het werkt!

Hoera!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik heb GTA4 sins vandaag ook voor de pc ik heb die error RMN40 ook gehad die heb ik opgelost

en ik start mn spel op ik zie een hoop text van Rockstargames en ik krijg de volgende error : MMA10 weet iemand

wat daar de oplossing voor is dat ook die error weg gaat en ik moet me opeens overal voor aanmelden daar kom ik

ook niet uit dus als iemand me daar ook een oplossing voor kan geven zou mooi zijn

Groeten. Nellekenatnek

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik heb GTA4 sins vandaag ook voor de pc ik heb die error RMN40 ook gehad die heb ik opgelost

en ik start mn spel op ik zie een hoop text van Rockstargames en ik krijg de volgende error : MMA10 weet iemand

wat daar de oplossing voor is dat ook die error weg gaat en ik moet me opeens overal voor aanmelden daar kom ik

ook niet uit dus als iemand me daar ook een oplossing voor kan geven zou mooi zijn

Groeten. Nellekenatnek

Je kan nog niet online. Je moet offline gamen..

MMA10 is: Door een fout in Rockstar Games Social Club kan je nu (tijdelijk) niet online spelen. Log uit Social Club en speel offline.

Zie ook http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87726

laters

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik heb GTA4 sins vandaag ook voor de pc ik heb die error RMN40 ook gehad die heb ik opgelost

en ik start mn spel op ik zie een hoop text van Rockstargames en ik krijg de volgende error : MMA10 weet iemand

wat daar de oplossing voor is dat ook die error weg gaat en ik moet me opeens overal voor aanmelden daar kom ik

ook niet uit dus als iemand me daar ook een oplossing voor kan geven zou mooi zijn

Groeten. Nellekenatnek

Installeer service pack 3 op XP of gebruik vista (ook helemaal up-to-date natuurlijk..)

Link to comment
Delen op andere websites

MENSEN,

hij werkt inmiddels maar kan je controls niet veranderen ofzo ?? want ik speel altijd met pijltjes zeg maar maar geen idee hoe ik dat install. want bij controls staat gewoon zo'n XBOX controller.

Dat probleem heb ik ook dus, je kan niks anders instellen:S

Link to comment
Delen op andere websites

MENSEN,

hij werkt inmiddels maar kan je controls niet veranderen ofzo ?? want ik speel altijd met pijltjes zeg maar maar geen idee hoe ik dat install. want bij controls staat gewoon zo'n XBOX controller.

Dat probleem heb ik ook dus, je kan niks anders instellen:S

Ja man kut tog? zou beter zijn als je dat kon verranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

MENSEN,

hij werkt inmiddels maar kan je controls niet veranderen ofzo ?? want ik speel altijd met pijltjes zeg maar maar geen idee hoe ik dat install. want bij controls staat gewoon zo'n XBOX controller.

Dat probleem heb ik ook dus, je kan niks anders instellen:S

Ja man kut tog? zou beter zijn als je dat kon verranderen.

idd, wachten op de patch he:)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik snap het helemaal niet meer ik krijg gta 4 niet opgestart op heb het spel al 666 keer opnieuw geinstaleerd alleen als ik op de icon klik om te gaan beginnen komt er te staan er is een fout opgetreden in RGSC en het progamma moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak

en dan eronder: u was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

daar onder alleen SLUITEN

ik kan verder niks meer dat is het enigste ik kan helemaal niet op het spel komen. ik heb gecontroleerd of mij pc het aankan en dat is geen probleem maar wat is wel het probleem kan iemand mij hier mee helpen aub.

En ik heb windows service pack3

Bewerkt: door paulzeelenberg
Link to comment
Delen op andere websites

om je toetsen te veranderen van je keyboard moet je het volgende doen

je ga eerst na controls bij instellingen

om vervolgens naar custom mapping te gaan en daar kan ja alles veranderen.

heb ook nog een vraagje. kan men juist met de xbox controller werken of zijn er nog controllers die werken

ik heb een thrustmaster run 'n drive maar die werkt niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...