Baze-project Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb hem ook al orgineel. ik werk @ de free record shop en kreeg vandaag mailtje van hoofdkantoor dat hij vandaag per direct mocht. Vaag is dat ik die fout dus ook heb en vandaag nog service pack 1 en nieuwste drivers voor men video kaart heb gedownload. hoe kan dit dan ? moet je dan echt wachten tot 24:00 ???? aan men pc kan het niet liggen die is splinter nieuw. Reageren
bolie Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb hem ook al orgineel. ik werk @ de free record shop en kreeg vandaag mailtje van hoofdkantoor dat hij vandaag per direct mocht.Vaag is dat ik die fout dus ook heb en vandaag nog service pack 1 en nieuwste drivers voor men video kaart heb gedownload. hoe kan dit dan ? moet je dan echt wachten tot 24:00 ???? aan men pc kan het niet liggen die is splinter nieuw. Is er dan ook een error code aanwezig. Of is er iets anders. Probeer dan herinstal. Reageren
Markant Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 RMN10 Failed to read file - Please re-boot your system Zie: http://www.rockstargames.com/support/gta4p...ror%20Codes.doc Reageren
bolie Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 RMN10 Failed to read file - Please re-boot your systemZie: http://www.rockstargames.com/support/gta4p...ror%20Codes.doc Is duidelijk toch. Systeem even een herstart geven. Als dat niet wil dan even herinstal van de game. Dank u wel voor de fout codes. Reageren
Baze-project Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik heb die RMN40 fout, ik heb service pack 1 erop en ik heb gewoon net opnieuw geinstaleert en opgestart ik snap er niks meer van. wat vaag is dat in dat bestand van die fout codes staat:: RMN40 Windows XP: Need to have Service Pack 3 or higher to proceed. XP, ik heb gewoon VISTA dus snap hier ook niks van Bewerkt: 2 december 2008 door Baze-project Reageren
Valrox Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb die RMN40 fout, ik heb service pack 1 erop en ik heb gewoon net opnieuw geinstaleert en opgestartik snap er niks meer van. wat vaag is dat in dat bestand van die fout codes staat:: RMN40 Windows XP: Need to have Service Pack 3 or higher to proceed. XP, ik heb gewoon VISTA dus snap hier ook niks van Nogal raar, ik heb GTA 4 vandaag gekocht en had vanmiddag nog Service Pack 2 met Windows XP. Ik kreeg dus blijkbaar dezelfde foutcode ( RMN40 ). De oplossing was voor mij om SP3 te installeren en zo het spel te kunnen spelen. Moet je althans wel meedelen dat de FPS wat tegenvalt :v Verder werkt het spel uitstekend. Reageren
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ey people !! ik heb pack 1 gedownload, maar is nix verandert !! hij zegt steeds launch failed of zo plzzzz help me Reageren
RandyvanEssen Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hey,Heb zojuist GTA IV voor op de pc gehaald bij de E-plaza. Heb hem helemaal geinstalleerd enzo, maar nu geeft hij een error als ik hem op wil starten, namelijk, GTA IV FATAL ERROR: RMN40 Weet iemand wat dit inhoud? Groetjes Inderdaad ik krijg deze error ook te zien!! Ik heb hem bij Free Record Shop gekocht, WAT MOET IK NU DOEN!!! Reageren
Gamecrew14 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb gta 4 ook vandaag gekocht en ik wil m installeren en dan geeft ie aan: 'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en dan staat er een Microsoft logo. dus ik ben naar microsoft site gegaan om te kijken staat GTA 4 nieteens bij hun releases:S wat moet ik nu doenn????? Reageren
co stope Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb gta 4 ook vandaag gekocht en ik wil m installeren en dan geeft ie aan:'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en dan staat er een Microsoft logo. dus ik ben naar microsoft site gegaan om te kijken staat GTA 4 nieteens bij hun releases:S wat moet ik nu doenn????? wie kan mij helpen ik heb gta iv voor de pc gekocht alles gedaan wat ze vroegen maar dan laat die het cdtje er staat dan gta iv fatal error dd3d50 mvg Reageren
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb gta 4 ook vandaag gekocht en ik wil m installeren en dan geeft ie aan:'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en dan staat er een Microsoft logo. dus ik ben naar microsoft site gegaan om te kijken staat GTA 4 nieteens bij hun releases:S wat moet ik nu doenn????? jaaaaa precies!! ik heb de zelfde hij zegt steeds, your system is incompateble with %p!! kut ding ! help plzzzzzzzzz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb gta 4 ook vandaag gekocht en ik wil m installeren en dan geeft ie aan:'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en dan staat er een Microsoft logo. dus ik ben naar microsoft site gegaan om te kijken staat GTA 4 nieteens bij hun releases:S wat moet ik nu doenn????? jaaaaa precies!! ik heb de zelfde hij zegt steeds, your system is incompateble with %p!! kut ding ! help plzzzzzzzzz Kun je een screenshot maken van de melding? Misschien voldoet je computer niet aan de minimum vereisten. Mvg, Flitskikker Reageren
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 en dan staat er een Microsoft logo. dus ik ben naar microsoft site gegaan om te kijken staat GTA 4 nieteens bij hun releases:S wat moet ik nu doenn????? ik kan niet eens op die microsoft klikken zelfs !! Reageren
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Kun je een screenshot maken van de melding? Misschien voldoet je computer niet aan de minimum vereisten. ja wel, hij zegt alleen die zin !! ik heb die pack 1 gedown load en je moet ook nog op social clup 1 account hebben, die heb ik ook ma nu wil ik inloggen, zegt die nee je hebt geen net verbinding !! dom he Reageren
rbhuisman Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hoi, ik heb GTA4 vandaag ook opgehaald... en naar de registratie code te hebben ingevoerd en alles lijkt inorde te zijn... probeer ik het spel op te starten... krijg ik deze melding... Heb windows vista en service pack 1... (heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.