Jump to content

GTA IV FATAL ERROR: RMN40

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoi, ik heb GTA4 vandaag ook opgehaald... en naar de registratie code te hebben ingevoerd en alles lijkt inorde te zijn...

probeer ik het spel op te starten... krijg ik deze melding...

Nieuwebitmapafbeelding2.jpg

Heb windows vista en service pack 1... (heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd)

haha bij mij staat die foto in chinees !! :duh:

:schater:

• Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thijs1005

8

• swaen

8

• Limbolander

7

• Baze-project

6

Geplaatst:
Wordt er gek van!!! Ik heb voor een FINAL release betaald niet voor een BETA!

ey druk gwn op de linker ding, die vakje links !

Geplaatst:

Heb ik al geprobeerd... krijg niets... maar dan nog... het is niet goed! Heel veel mensen hebben problemen met GTA op de PC... dit is toch niet normaal meer?

Geplaatst:

Vanmiddag gekocht, nu nog aan het kloten.

Krijg deze melding: FATAL ERROR DD3D50

en dat betekent volgens de lijst dit: "DD3D50 D3D Error - DirectX 9 video card required"

Dit heb ik op mijn computer: DirextX 9.0c (4.09.0000.0904)

In mijn ogen voldoe ik dan toch? Waar gaat het dan nog fout? Kan iemand me helpen, want ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd... :N

Geplaatst:

Ik weet het niet... 1 ding weet ik wel.. ik ga hem terug brengen, wil me geld terug... ben er zat van... zit al vanaf 1 uur te kloten... en ik heb een splinternieuwe computer... zelf bouw... daar ligt het niet aan!!! Volgens de norm van dit spel (wat ze zelf hebben gereleased) moet ik dit spel kunnen draaien als de tering!!!

Ik wil me geld terug... check voor de lol eens andere forums... over gta... je zult versteld staan!

Geplaatst:

Ik zit met een fatal error WS10

nadat ik een fatal error RESC10 had.

Rebooten, herinstaleren, ... haalt allemaal niks uit.

Ik las ergens dat een fan een half uur aan de telefoon heeft gehangen met de baas van de makers.

Zij wistten dat er een probleem was, en proberen dat nu te fixen met een patch naar het schijnt.

ps: kan iemand me helpen met mijn error?

Geplaatst:

Rockstar Social Club doet het op het moment blijkbaar niet. Als je ingelogd bent moet je gewoon uitloggen om offline te kunnen spelen. Online zit er nog niet in omdat RSC niet echt meewerkt. Over een tijdje (denk hier aan een dag of 1, 2) doet hij het denk ik weer. Probeer elke dag eens in te loggen en online te spelen. Offline kan je wel, alleen dan moet je gewoon uitloggen.

Geplaatst:

Dat inloggen bij die a-social club lukt mij idd ook niet... En daarna kom ik bij de vaste fout van de videokaart, dus ach... Komt vaker voor, dus ^_^

Geplaatst:
Rockstar Social Club doet het op het moment blijkbaar niet. Als je ingelogd bent moet je gewoon uitloggen om offline te kunnen spelen. Online zit er nog niet in omdat RSC niet echt meewerkt. Over een tijdje (denk hier aan een dag of 1, 2) doet hij het denk ik weer. Probeer elke dag eens in te loggen en online te spelen. Offline kan je wel, alleen dan moet je gewoon uitloggen.

Als ik offline wil verdergaan krijg ik deze error: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg

Wat nu?

Mvg

Geplaatst:
Hey,

Heb zojuist GTA IV voor op de pc gehaald bij de E-plaza. Heb hem helemaal geinstalleerd enzo, maar nu geeft hij een error als ik hem op wil starten, namelijk,

GTA IV FATAL ERROR: RMN40

Weet iemand wat dit inhoud?

Groetjes

He ik heb zelfde probleem heb gelezen dat je sp3 moet installen als je windows xp hebt heb ik zelf geprobeert maar ik heb een andere taal zegt ie.

Geplaatst:
Hoi, ik heb GTA4 vandaag ook opgehaald... en naar de registratie code te hebben ingevoerd en alles lijkt inorde te zijn...

probeer ik het spel op te starten... krijg ik deze melding...

Nieuwebitmapafbeelding2.jpg

Heb windows vista en service pack 1... (heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd)

haha bij mij staat die foto in chinees !! :duh:

:schater:

Ik krijg deze

http://img523.imageshack.us/img523/5286/error3wq3.jpg

kan geen kwaad of?

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb dus ook vandaag de nieuwe Gta game binnen gekregen.

Ook kreeg ik van die gekke beginscherms in het chinees..

Maar nu staat er dat mijn pc de game blokkeerd.

Hoe kan ik beste de firewall instellingen veranderen(hier ligt het aan)

en hoe doe ik dat|?

haah wil het spel zo graag spelen..

alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik heb deze fout ook, heb op andere forums gelezen dat ik service pack 3 en .NET frameworks 3.5 moet hebben.

Heb deze geinstalleerd, maar doet het nog steeds niet. Zelfde error.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...