Jump to content

GTA IV FATAL ERROR: RMN40


Cocci

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thijs1005

    8

  • swaen

    8

  • Limbolander

    7

  • Baze-project

    6

om je toetsen te veranderen van je keyboard moet je het volgende doen

je ga eerst na controls bij instellingen

om vervolgens naar custom mapping te gaan en daar kan ja alles veranderen.

heb ook nog een vraagje. kan men juist met de xbox controller werken of zijn er nog controllers die werken

ik heb een thrustmaster run 'n drive maar die werkt niet

je kan idd alleen maar met 360 controller for windows spelen.. maar ik kan t spel nu spelen alleen hij lagged echt fkkng erg..wat moet ik dan veranderen???

@ Nellekenatnek:

als je offline wilt spelen moet je het volgende doen:

als je in gaat loggen bij "Rockstars Games Social Club"

dan geeft ie vanzelf aan dat je geen goede internetverbinding hebt

en dan kun je kiezen uit ; Retry en Go Offline

maar ik geloof dat Social Club het nu al wel doet

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook problemen met gta IV ik heb ook die fatal error rmn40 gehad en op internet gezocht en toen vond ik dat ik windows service pack 3 moest instaleren (ik had service pack 2) heb ik gedaan maar nu kan ik me pc alleen nog maar ik veilige modus starten , maar nu trug naar het probeleem ik krijg deze error: gta IV needs an sound card in order to run hopelijk kan somebody me helpen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA IV gekocht en ik had hem geinstaleerd maar toen kwam er: GTA IV FATAL ERROR: RMN40, ik had op internet opgezocht wat dit inhield bleek dat ik XP service pack 3 moest instaleren maar dat gaat niet op elke site dat ik het probeer komt er pagina kan niet worden weergeven. kan iemand mij helpen? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA IV gekocht en ik had hem geinstaleerd maar toen kwam er: GTA IV FATAL ERROR: RMN40, ik had op internet opgezocht wat dit inhield bleek dat ik XP service pack 3 moest instaleren maar dat gaat niet op elke site dat ik het probeer komt er pagina kan niet worden weergeven. kan iemand mij helpen? :tu:

Toch service pack 3 ergens weghalen want die heb je nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

HET RMN40 PROBLEEM

JONGENS EN MEISJES

DE REDDING IS NABIJ!

Ga naar de map waarin GTA IV is opgeslagen.

Bijv: C/ProgramFiles/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV

vervolgens klik je met de rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe

Dan eigenschappen, en dan onder compatibiliteit zie onder de blauwe letters compatibiliteitmodus een hokje dat je kan aanvinken. Doet dit.

Vervolgens kies je Windows 2000 (daar stond die bij mij nog niet op)

En bij mij was toen het RMN40 probleem opgelost!

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gta 4 gekocht vndaag maar ik heb alles geinstaleerd enzo en die pack 3 alles en als ik um opstart en op ''play'' druk gaat alles goed , ik krijg dan z''n zwarte balk en dan een foutmelding .. hoe is dit op te lossen..???

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heb zojuist GTA IV voor op de pc gehaald bij de E-plaza. Heb hem helemaal geinstalleerd enzo, maar nu geeft hij een error als ik hem op wil starten, namelijk,

GTA IV FATAL ERROR: RMN40

Weet iemand wat dit inhoud?

Groetjes

Inderdaad ik krijg deze error ook te zien!! Ik heb hem bij Free Record Shop gekocht, WAT MOET IK NU DOEN!!!

ja klopt ik heb hem ook van Free record shop en ik heb dat ook dan moet je ff sp3 downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...