Jump to content

GTA IV FATAL ERROR: RMN40

Recommended Posts

Geplaatst:

ten eerste is het niet toegestaan je mail in je post te vermelden, deze kun je verwijderen met de edit knop

Ook is het neit toegestaan te dubbelposten

In windows is een aplicatie ingebouwd genaamt Windows/Microsoft update(naam verschilt), hiermee kun je je windows updaten, installeer elke beschikbare update die er is en zorg ook dat automatische updates is ingeschakelt.

• 1 year later...
  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thijs1005

8

• swaen

8

• Limbolander

7

• Baze-project

6

Geplaatst: (bewerkt)

WTF moet je echt dat strond verveldne SP3 hebben :?

Als dat zo is smijt ik deze virus (gta4) weer weg in de container ik mot geen SP3 hoe maak je je pc lekker traag GTA-4 is echt een klote spel kwa instaleren en gebruik altijd problemen en dan moet je nog eens die virus SP3 instaleren fijn me pc is nu net zo lekker snel :@

Virus (gta-4) geinstaleert in 7 minuten Rct-3 geinstaleert in 2 minuten snel of traag? Volgens mij bliksem snel en SP-3 erbij vergelijkbare spellen instaleren half uur als je geluk hebt. :@

Bewerkt: door P.ZAAL
Geplaatst:

Behoorlijke bump, begrijpelijke frustraties.. Maar graag wel een beetje in beschaafd AN blijven typen.

Mocht je nog een oplossing willen zoeken, post dan even je PC eigenschappen. Mocht je niet naar een oplossing zoeken, dan graag het topic verder met rust laten. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oké dus na een tijdje besloot ik maar weer om GTA IV te gaan spelen.

Heb alles geïnstalleerd, ook de laatste patch.

Maar als ik hem start: 'GTA IV FATAL ERROR: RMN40 Windows XP : Need Service Pack 3 or higher to Proceed'.

Ik heb alles al geprobeerd. Geen een compabiliteitsmode wilt werken.

Ook heb ik geprobeerd om Service Pack 3 te installeren maar hier komt 'ie ook met een fout: 'This Service Pack 3 is for a different hardware platform'.

Weet iemand wat ik kan doen? Ik weet het even niet meer.

Bewerkt: door LaurensBanaan
Geplaatst:

Download de Flitskikker Infotool en plaats hier de BB-Code van je systeem. Zo weten wij precies welk OS jij hebt.

Geplaatst:

infotool.jpg

Als het goed is zou die het wel moeten doen, heb het spel ooit is een keer eerder geïnstalleerd op dezelfde PC.

Geplaatst:

Ga naar Configuratiescherm -> Updates (onder het kopje Beveiliging). Installeer alle updates die er te installeren te zijn, met name de Service Packs. Als het goed is werkt het dan, anders zal je zelf moeten googlen naar Windows Vista Service Pack.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...