Cabyon Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Type: Oud en Nieuw, Kerst Stijl: Romantisch en vrolijke kleuren Grootte: Maximale toegenstane grootte aub Afbeelding: Klik Tekst: Happy Christmas en Happy New Year, lettertype Vivaldi, kleur: verschillende kleuren per letter. Rand: Wit Kleuren: Een blauw, geel, groen, roodachtig, lijntje door de sig, en achter het hondje door. Render (optioneel): Extra (optioneel): Als je met kleuren wil weten wat ik bedoel, kijk dan naar de sigs van visser23 met Jefferson Farfan en Dirk Kuyt. Zoiets wil ik graag. Ik hoop dat iemand het lukt. Bewerkt: 2 december 2008 door Cabyon Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Alweer zo'n heerlijk lijstje om mee te werken ^^ en wat je wil is aardig mij stijl... dus ik probeer wel (dat rijmt ) Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Wanneer is ie klaar? Reageren
Arthis Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Sorry voor het lange wachten.... Als er iets veranderd moet worden ofzo hoor ik het wel http://img261.imageshack.us/img261/7669/kerstcopyaj1.jpg Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Sorry voor het lange wachten.... Als er iets veranderd moet worden ofzo hoor ik het wel http://img261.imageshack.us/img261/7669/kerstcopyaj1.jpg Oké, het ziet er mooi uit, maar ik zou een andere achtergrond graag hebben en dan wel deze aub. Klik en Klik. Ik wil deze graag door elkaar. Aan de een kant Oud & Nieuw, en aan de andere kant kerstmis. En ik zou graag links naast het hondje in het lettertype Vivaldi (Wit) Cabyon willen hebben staan. Hopelijk is het niet te moeilijk. Cabyon Bewerkt: 11 december 2008 door Cabyon Reageren
Arthis Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb één keer geprobeerd, maar ik ben niet zo goed in verschillende afbeeldingen op een mooie manier in elkaar te draaien. Misschien dat iemand anders wil proberen.... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Aangezien je mij op msn heb gevraagd en een te maken en dat ik hem hier zou posten En de andere Bewerkt: 18 december 2008 door Sa_bulldog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.