jaymie Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Hoi, ik ben net begonnen met spelen maar heb denk ik een simpele vraag waar ik niet uitkom. Ik moet met Roman naar een stripclub maar mag niet naar binnen ivm wapens(heb een honkbalknuppel) hoe kom ik van die knuppel af ? of hoe kom ik van wapens af ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Je moet dan op het digitale pad naar rechts drukken zodat je een ander wapen selecteert. Je moet daar mee door gaan totdat je een vuist als teken krijgt. Klik HIER voor meer info over de besturing. Bewerkt: 2 december 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaymie Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Je moet dan op het digitale pad naar rechts drukken zodat je een ander wapen selecteert. Je moet daar mee door gaan totdat je een vuist als teken krijgt.Klik HIER voor meer info over de besturing. Dat heb ik ook geprobeerd alleen geeft ie bij het binnenlopen meteen aan dat je weg moet! doe je dit niet kan je meteen gaan liggen knokken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordylwd Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Je moet dan op het digitale pad naar rechts drukken zodat je een ander wapen selecteert. Je moet daar mee door gaan totdat je een vuist als teken krijgt.Klik HIER voor meer info over de besturing. Dat heb ik ook geprobeerd alleen geeft ie bij het binnenlopen meteen aan dat je weg moet! doe je dit niet kan je meteen gaan liggen knokken. Klopt heb ik ook gehad. Omdat ze je met wapens gezien hebben denk ik.. Zit niks anders op dan weggaan.. Of ff opnieuw laden.. dan kuhn je die afspraak later wel weer met Roman doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaymie Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Je moet dan op het digitale pad naar rechts drukken zodat je een ander wapen selecteert. Je moet daar mee door gaan totdat je een vuist als teken krijgt.Klik HIER voor meer info over de besturing. Dat heb ik ook geprobeerd alleen geeft ie bij het binnenlopen meteen aan dat je weg moet! doe je dit niet kan je meteen gaan liggen knokken. Klopt heb ik ook gehad. Omdat ze je met wapens gezien hebben denk ik.. Zit niks anders op dan weggaan.. Of ff opnieuw laden.. dan kuhn je die afspraak later wel weer met Roman doen. Gelukt! gisteren ff gespeeld en inderdaad kan ik dan wel gewoon naarbinnen ondanks dat ik nog een knuppel in bezit heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.