Jump to content

nintendo DS wifi

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan ik online gamen met mijn nintendo DS

ik heb draadloos verbinding en die code die je nodig hebt temiste bij mijn laptop daar deed ie het

maar hoe kan ik dit doen bij mijn Nintendo DS

alvast bedankt voor de snelle reacties

Geplaatst:

Je kan gewoon met het je draadloze thuisnetwerk online gaan. Echter, deze moet dan op WEP ingeschakeld zijn of AOSS ondersteunen, anders gaat het je niet lukken. Soms zul je ook het Mac-adres van de DS moeten invoeren in de router via de routersoftware op de pc. In het boekje van het spel waarmee je online kan, staat het configureren vaak uitgebreid beschreven. Met wat hulp van iemand die kennis heeft over het draadloos netwerk bij je thuis moet het dan wel lukken. :Y

Geplaatst:

en wat kun je doen als je geen draadloos internet hebt en toch gebruik wilt maken van het wifi van je nintendo DS

Geplaatst:
en wat kun je doen als je geen draadloos internet hebt en toch gebruik wilt maken van het wifi van je nintendo DS

Wifi is eigenlijk een ander woord voor draadloos internet dus dat gaat dan niet lukken ;)

Geplaatst: (bewerkt)

bij mariokart geeft hij elke keer zon melding aan heb maar een keer mijn draadloss internet kunnen vinden en toen stond er zon grijs slotje kan iemand mij daarbij verder helpen?

EDIT:

dit komt er:

The access point's security settings are not supported by the nintendo ds. for help, visit www.nintendowifi.com

maar van die website word ik ook niet wijzer :(

Bewerkt: door ken9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...