arie_b. Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Als je alle missies in een empire building hebt gedaan bij zo een ventje met zo een pijl boven zijn hoofd. Wat krijg je dan?? Iemand anders zei dat de auto die dan voor je empire building staat kogelvrij wordt, maar dat heb ik al uitgetest en dan gaat hij nog gewoon kapot... Iemand een antwoord? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Die kun je dan rekruteren voor een zij-missie(Empire-Building missies ). Meer info over de Empire Buildings: >Klik.< Meer info over VCS: >Klik.< Rekruteren doe je door R1 ingedrukt te houden en dan op R3 te drukken. Dit is voor de PS2. Voor de PSP weet ik het niet. Maar volgens mij wordt het rekruteren uitgelegd als je voor je Gang Member gaat staan. Overige VCS-Besturingen: >Klik.< Succes. Bewerkt: 2 december 2008 door MegaPilot Reageren
arie_b. Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Die kun je dan rekruteren voor een zij-missie(Empire-Building missies ). Meer info over de Empire Buildings: >Klik.< Meer info over VCS: >Klik.< Rekruteren doe je door R1 ingedrukt te houden en dan op R3 te drukken. Dit is voor de PS2. Voor de PSP weet ik het niet. Maar volgens mij wordt het rekruteren uitgelegd als je voor je Gang Member gaat staan. Overige VCS-Besturingen: >Klik.< Succes. mm, ja ik vroeg eigenlijk wat de beloning is als je al die empire missies hebt gedaan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ow, ik heb verkeerd gelezen, sorry. Je verhoogt je reputatie bij de categorie van de desbetreffende Empire Building. Hiermee verkrijg je verschillende Outfits. Over de kogelvrije auto's wil ik het volgende zeggen: Kogelvrije auto's aan je Empire Buildings verkrijg je door alle Empire Buildings over te nemen. Succes. Bewerkt: 2 december 2008 door MegaPilot Reageren
arie_b. Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ow, ik heb verkeerd gelezen, sorry. Je verhoogt je reputatie bij de categorie van de desbetreffende Empire Building. Hiermee verkrijg je verschillende Outfits. Over de kogelvrije auto's wil ik het volgende zeggen: Kogelvrije auto's aan je Empire Buildings verkrijg je door alle Empire Buildings over te nemen. Succes. op een eiland of op allebei de eilanden? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ow, ik heb verkeerd gelezen, sorry. Je verhoogt je reputatie bij de categorie van de desbetreffende Empire Building. Hiermee verkrijg je verschillende Outfits. Over de kogelvrije auto's wil ik het volgende zeggen: Kogelvrije auto's aan je Empire Buildings verkrijg je door alle Empire Buildings over te nemen. Succes. op een eiland of op allebei de eilanden? Beide Alle Empire Buildins zijn Alle Empire Buildings. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.