Jump to content

Stad of toch platteland ?

Colleke1

in welke stad of dorp (platte land) zit jij ??  

1 lid heeft gestemd

1. 1. in welke stad of dorp (platte land) zit jij ??

• 1: Los Santos
      11
    • 2: Red country
      3
    • 3: Whetstone
      0
    • 4: San Fierro
      5
    • 5: Bone country
      1
    • 6: Las venturas
      6
    • 7: Tierra robada
      3

Recommended Posts

Ik hang een beetje overal het gangstertje uit te hangen ;)

dan weer in LS, dan weer in SF, dan weer daar, dan weer daar :puh:

leuk om een beetje heen en weer te vliegen en een paar odd jobs te doen, zoals auto's inleveren in SF, racen in LS enz enz.

Delen op andere websites

San fierro is mijn hang out place, lekker chillen door de straten zonder een bericht te krijgen van your hood is under attack

Ik ben ook al tijd in San Fierro aan het streetracen. B)

Als ik daar niet ben neem ik mijn Quadje en cros rond op Shady Creeks. :)

Delen op andere websites

Ik vind zelf san Fierro niet zo veel aan ik hou zelf niet veel van straatraces (omda ze me nooit lukke <_<) Ik vind dat je LV ook wel lol kan maken maar toch vind ik Los Santos het vetst omdat de stad zelf vet gemaakt en lekker gangstertje kan spelen in de ballas wijken :puh:

Delen op andere websites

Ik vind zelf san Fierro niet zo veel aan ik hou zelf niet veel van straatraces (omda ze me nooit lukke <_<) Ik vind dat je LV ook wel lol kan maken maar toch vind ik Los Santos het vetst omdat de stad zelf vet gemaakt en lekker gangstertje kan spelen in de ballas wijken :puh:

los santos?? :huh: dat is de stad waar ik het minst kom :lol: doe mij dan maar back o beyond en de omstreken, en dan door de natuur crossen met politie achter je aan B)

Delen op andere websites

ik ben niet zo'n stad-mens :D , ik scheur meestal een beetje door de Tierra Robada en Red Country

Okey da is wel lol door over die heuvels door crossen met woute achterna vind ik ook wel lol soms zit ik ook wel eens in de woestijn vink lol om met een stuntvlieguitge door heen te vliege :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...