Jump to content

Zelf cheats maken.


giepske

Recommended Posts

hallo ik heb een vraagje kan je zelf cheats maken zoja waar kan je het dan doen wand ik wil cheats dat ik in alle landen kan en 99.999.999 euro geld heb avast bedankt GRz michel
Voor jou wensen zijn meerdere oplossingen. Als je in alle "landen" wil, kan je een 100% savegame downloaden.

100% savegame V2

100% savegame V1

Zelf cheats maken gaat heel erg lastig, maar er is wel iets wat in de buurt komt:

De CrazyTrainer

Dit is een trainer waarmee je 151 functies hebt, waaronder zelf kiezen hoeveel geld je hebt.

>>> Door _KoE_Mzungu: Beide savegames bevatten ook het maximaal haalbare geldbedrag van $1 miljard (- $1,=). ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, ik zou niet weten of je dat kan. Ik heb wel iets gevonden dat ervoor zorgt dat je veel geld verkrijgt. :)

De BC7-Modificatie zorgt ervoor dat je allerhande functies verkrijgt. Waaronder geld 'spawnen'.

Er is een ReadMe bij, daar staat dus in hoe je de Modificatie moet installeren. :)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een vraagje kan je zelf cheats maken zoja waar kan je het dan doen wand ik wil cheats dat ik in alle landen kan en 99.999.999 euro geld heb avast bedankt GRz michel
Voor jou wensen zijn meerdere oplossingen. Als je in alle "landen" wil, kan je een 100% savegame downloaden.

100% savegame V2

100% savegame V1

Zelf cheats maken gaat heel erg lastig, maar er is wel iets wat in de buurt komt:

De CrazyTrainer

Dit is een trainer waarmee je 151 functies hebt, waaronder zelf kiezen hoeveel geld je hebt.

>>> Door _KoE_Mzungu: Beide savegames bevatten ook het maximaal haalbare geldbedrag van $1 miljard (- $1,=). knipoog.gif <<<

Hoi

Bedankt voor het snelle antwoord, maar waar zet ik dat bestand neer?

Kan dat in de leesmij tekst er niet goed uithalen.

Alvast bedankt namens Michel blij.gif

Bewerkt: door giepske
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Bedankt voor het snelle antwoord, maar waar zet ik dat bestand neer?

Kan dat in de leesmij tekst er niet goed uithalen.

Alvast bedankt namens de moeder van Michel ^_^

- Heb je het over de Savegames?

Die moet je neerzetten in je Gta: San Andreas User Files. Deze map bevindt zich normaal gezien in "Mijn Documenten". Savegames zitten meestal ingepakt met Winrar, deze moet je dus ook uitpakken met Winrar. Download dus Winrar om een Savegame uit te pakken. :)

- Heb je het over de Trainer?

Trainers zijn kleine programmatjes. Deze moet mag je ook in je Gta: San Andreas User Files zetten. Deze zitten meestal ingepakt met Winrar, en dus zul je ze ook moeten uitpakken met Winrar.

Succes. ^_^

@ hieronder: Woeps, verkeerd werkwoord, "moet" moet "mag" worden. :puh:

Maar inderdaad, voor de uitzonderingen zal het wel in de ReadMe staan dus vond ik het niet noodzakelijk om te vermelden. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Deze moet je ook in je Gta: San Andreas User Files zetten.
Dat hangt maar net van de trainer af. Bij de meeste maakt het niet uit waar je ze zet, maar bij sommigen (dat staat ook nadrukkelijk in de ReadMe) moet je ze in de installatiemap van GTASA zetten, of in User Files. Maar nogmaals, bij de meeste trainers is dit niet noodzakelijk. Ook niet bij de CrazyTrainer.
Link to comment
Delen op andere websites

hoi het is bijna gelukt maar als hij bijna klaar is met laden geeft hij een fout aan als ik opnieuw begin moet je opnieuw alle missies doen je kan dan ook niet in andere landen kan iemand helpen GRz michel :D:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je de verkeerde versie gedownload, de versie v/d savegame moet corresponderen met de versie van je spel. Aangezien je spel niet crasht maar bij een nieuw spel begint heb jij dus versie 2 van het spel (versie 1 zal crashen bij het laden van een verkeerde savegame). Gebruik dan ook een versie 2 savegame. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je de verkeerde versie gedownload, de versie v/d savegame moet corresponderen met de versie van je spel. Aangezien je spel niet crasht maar bij een nieuw spel begint heb jij dus versie 2 van het spel (versie 1 zal crashen bij het laden van een verkeerde savegame). Gebruik dan ook een versie 2 savegame. ^_^

Ik heb versie 2 gedownlaod, maar dan crasht hij bij een savegame, en niet bij een new game.

Moet ik dan toch versie 1 proberen?

Thanksss

Link to comment
Delen op andere websites

M'n savegames zijn zonder modificaties gemaakt dus zouden het altijd moeten doen bij een origineel spel. Probeer beide versies en/of verwijder eventuele modificaties, ook de n00b-mode werkt niet samen met deze savegames.

@ hieronder: Zijn mijn savegames niet 'ultimate' genoeg :? ?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar hoe doe ik dat?

downgraden of kijken welke versie je hebt?

downgraden: weet ik niet

welke versie: als je gta sa opstart, kijk onderaan of je niets ziet staan van V1.1 of V2.0, als er niets staat is het de V1.0

Link to comment
Delen op andere websites

Downgraden heeft geen enkel nut. Met de downgrader (stomme naam :duh: ) maak je je v2 spel moddable (kan je modificaties toepassen), de versie van het spel veranderd niet: blijft versie 2.

Sorry, maar hoe doe ik dat?
Wat? Graag wat duidelijker de volgende keer.
hoera ik heb versie1 gedownload en hij doet het bedankt voor alle hulp nu kan ik verder

doeiiiii

^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...