Jump to content

GTA IV in het Chinees?

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe zet je hem dan in het engels je vista ik heb namelijk het zelfde probleem en ik snap er niks van heb hem ook eerst bij intertoys gehaald toen kreeg ik me geld terug en ben ik naar game store gegaan en heb nog steeds het zelfde probleem XD

niet?

Je meot op de linker knop drukken, wat met de zoekfunctie makkelijk gevonden kon worden, er zijn duizenden met dit probleem, en ook heb ik er al antwoord op gegeven in een nader topic. Kijk ook eens naar de datum van dit topic, je bumpte zojuist ene half jaar oud topic

Geplaatst:

Yep ik heb dit ook iedere keer:S Maar ik druk gewoon rechtsonder en dan doet hij het wel gewoon ;)

En ik heb hem LEGAAL gekocht (bij bol.com :D)

• 3 years later...
Geplaatst:

Linkerknop vanonder drukken (de langste), dan begint de installatie.. :puh:

Had ik ook met XP, SP3, verder geen fout gehad.

als ik op de linker lange knop druk, gebeurt er geen ene tering, wat moet ik dan doen???

Geplaatst:

Het heeft normaal gezien niets met Windows 7 te maken, maar je kan wel eens proberen om de CD handmatig te openen (bij Deze Computer -> Rechtermuisknop op het DVD-station en druk op Openen) en dan de setup te openen in compatibiliteitsmodus. Dit doe je door met je rechtermuisknop op setup (of iets in die aard) te klikken en Eigenschappen te selecteren. Daarna ga je naar het tabblad Compatibiliteit en vink je Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: aan en selecteer je Windows XP (Service Pack 3) of een ander besturingssysteem.

Geplaatst:

ok thnks

ik heb de autorun in compal...... mode uitgevoerd maar hij installeert alleen rockstar social club en vraagt niet naar

disc 2

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van een hele nieuwe reactie te plaatsen.<<<

Geplaatst:

Eerst zal het inderdaad Rockstar Games Social Club installeren, daarna waarschijnlijk Games for Windows LIVE en dan pas Grand Theft Auto IV zelf. Voer de setup dus gewoon nog eens uit en hij zal installeren wat nodig is.

Geplaatst:

Eerst zal het inderdaad Rockstar Games Social Club installeren, daarna waarschijnlijk Games for Windows LIVE en dan pas Grand Theft Auto IV zelf. Voer de setup dus gewoon nog eens uit en hij zal installeren wat nodig is.

ja dat doet hijook maar als ik de setup dan nog een keer uitvoer dan pent hij rockstar social club en dan kan ik alleen maar op play drukken

dan zegt hij application failed to launch

sorry voor het lastigvallen maar het is gelukt bedankt voor de hulp

>>> Door Hanneswasco: Ook hier dubbelpost samengevoegd. Bewerk je bericht in het vervolg aub.<<<

Geplaatst:

Dat is standaard bij gta iv.. ik had het ook maar de installatie is voltooid

Gewoon op de linkeronder knop drukken en hij installeert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...