AwiVC Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Hoi, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?; Ik heb een .mp4 filmpje en de bijbehorende ondertitels als .srt bestand, nu zoek ik een manier om de ondertitels uit de .srt in de .MP4 te "bakken" zodat ik ze zie op mijn iPod. Ik heb al gezocht met google, en kreeg daar een site waar ze bv. zeiden dat ik de ondertitels + filmbestand in dezelfde map moest zetten en dan een converter gebruiken, deze converter werkte echter niet, ik denk omdat het bestand al een .MP4 ís. Alle hulp is welkom, bvd AwiVC Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 in MP4 is het niet mogelijk srt te bevestigen je moet eerst MP4 tot een ander bestand maken (converteren) Maar dan kom je op het illegale gedeelte.... en op dit forum mag er dus niet worden over gesproken... ook al weet ik het xD Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Total Video Converter downloaden (zoek ff serial, want dat mag ik niet bij zetten), srt-bestand invoegen, converteren en op je iPod 'bakken'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.