WarGamer599 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 K heb een maand geleden GTAIV PC bij 12Game.com besteld. Vandaag kreeg k een mail dat r door TNT vertraging is opgelopen. Ze hebben em wel verstuurd, maar hij komt mogelijk later aan. Zijn er meer mensen die em bij 12Game bestelden met hetzelfde probleem? Ik vind dit egt kut. Overigens werkt mijn moeder bij TNT en die weet nix van vertragingen dus.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb vandaag ook om 2 uur een mailtje gehad van 12game.nl met het bericht dat hij mogelijk vertraagd zou kunnen zijn. Maar dat hij wel verstuurd is. Ik hoop natuurlijk dat ik hem morgen gewoon krijg.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik bestel nooit. Ik koop altijd game's gewoon in de winkel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb vandaag ook om 2 uur een mailtje gehad van 12game.nl met het bericht dat hij mogelijk vertraagd zou kunnen zijn. Maar dat hij wel verstuurd is.Ik hoop natuurlijk dat ik hem morgen gewoon krijg.... Ok bedankt voor je reactie. Waarschijnlijk is t dan gewoon een soort voorzorgsmaatregel die ze naar iedereen versturen. Om klachten te voorkomen ofzo, weetikveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik hoop en ik bid en ik smeek dat ik hem morgen krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spinechiller Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) mogelijk hoeft niet te betekenen dat hij niet morgen komt, dat doen ze gewoon als maatregel om klachten tegen te gaan, mogelijk houd in dat als de tnt heel toevallig vertraging heeft dat hij niet komt. Maak je dus maar geen zorgen Bewerkt: 2 december 2008 door spinechiller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb wel een berichtje dat hij op de post is gedaan . Maar bij mij staat er dat er geen vertraging is. Ik heb hem gekocht bij bol.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Heb net weer een mailtje teruggestuurd naar 12Game en dit was de reactie: Beste ..., Grand Theft Auto IV is inderdaad vandaag verstuurd. In de meeste gevallen komt het gewoon de volgende dag aan, maar rond de feestdagen kan het soms iets langer duren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Customerservice@12game.com Met vriendelijke groet, Customerservice 12Game.Com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Bij Musicstore: Er is iets mis gegaan met uw bestelling.Het betreft ordernummer: ***** met besteldatum: 2008-11-19 20:14:24 Melding: Artikel staat niet meer in bestelling. Opnieuw opgeven a.u.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jojas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Volgens mij zijn dat soort zinnen gewoon standaard zinnetjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Bij Musicstore:Er is iets mis gegaan met uw bestelling.Het betreft ordernummer: ***** met besteldatum: 2008-11-19 20:14:24 Melding: Artikel staat niet meer in bestelling. Opnieuw opgeven a.u.b Das wel kut. k zou de order cancelen en em gwn in de winkel kope morge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Bij Musicstore:Er is iets mis gegaan met uw bestelling.Het betreft ordernummer: ***** met besteldatum: 2008-11-19 20:14:24 Melding: Artikel staat niet meer in bestelling. Opnieuw opgeven a.u.b Das wel kut. k zou de order cancelen en em gwn in de winkel kope morge Ja, ik heb hem opnieuw besteld want ik moet morgen vroeg om 7 uur beginnen met werken. En ik ben pas om 6 uur vrij. Mijn moeder wil hem morgen middag ophalen. Als ze hem niet voor me achter hebben gelegd word ik pissig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Dit bericht kreeg ik vandaag van Intertoys: Beste *****, Uw bestelling met bestelnummer ********** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending. Zal ik hem morge dan al thuis hebben?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Dit bericht kreeg ik vandaag van Intertoys:Beste *****, Uw bestelling met bestelnummer ********** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending. Zal ik hem morge dan al thuis hebben?? Normaal gezien zal je morgen GTA IV in huis hebben. Wanneer dit niet zo is, zal het spel waarschijnlijk te laat gepost zijn waardoor je een dagje langer zal moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisBerry Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 ik heb hem gewoon gereserveerd bij toysurus of zoiets vind ik handiger dan bestellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.