Little Jacob Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Als het goed is houden ze een exemplaar voor mij achter bij de Free Record shop. En ik denk dat het spel morgen gewoon binnenkomt en dat ze dit inderdaad gewoon standaard doen. Op de site van TNT post staat ook niet echt iets over een mogelijke vertraging. Ik kan me nog herrinderen dat ik deze email ook kreeg bij bol.com toen gta IV voor de ps3 bijna uit was. Het kwam vervolgens rond 1 uur op de dag van release aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Als het goed is houden ze een exemplaar voor mij achter bij de Free Record shop. En ik denk dat het spel morgen gewoon binnenkomt en dat ze dit inderdaad gewoon standaard doen. Op de site van TNT post staat ook niet echt iets over een mogelijke vertraging. Ik kan me nog herrinderen dat ik deze email ook kreeg bij bol.com toen gta IV voor de ps3 bijna uit was. Het kwam vervolgens rond 1 uur op de dag van release aan. Ja hij komt waarschijnlijk zowiezo niet in de ogtend. GTAIV PC kan door de brievenbus en komt dus niet met pakketservice maar met de gewone post. De bezorgers krijgen de post pas rond 10-11 uur dus rond één uur is heel goed mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jojas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Nou ik heb mijn exemplaar van 12game.com net een uurtje of 2 binnen hoor ik net(kom net van school) dus vertraging is er niet hoor(in ieder geval bij mij niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roelofk Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik ben twee keer naar de mediamarkt geweest vandaag, maar ze hebben hem nog steeds niet binnen. Wel een beetje raar vind ik. (Mediamarkt Leeuwarden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Media markt op Het Vliet bedoel je zeker? Ik woon zelf ook in Leeuwarden dus ik ben er wel bekend. Media markt is niet een winkel die alles gelijk heeft. Ik raad je aan om de game voortaan bij een echte game winkel te kopen. Denk aan Game Mania. Vlak bij de harmonie. Dat is een speciale game winkel. Als je dara besteld krijg je een sms'je wanneer je hem op kunt halen. Dan hoef je er ook niet helemaal heen te vliegen om te kijken of hij er is. Ik denk overigens dan Media Markt alle GTA IV's al heeft verkocht. Want Media markt houdt zich niet echt aan bestellingen. Dat had ik ook een keer, ik had een game besteld maar opeens was hij uitverkocht. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik daar een game heb gekocht. Het beste is om even een dag te wachten. Als ze hem dan niet hebben moet je ergens anders heen gaan. Hierdoor loop je natuurlijk wel een risico dat ze bij een andere winkel de game ook niet hebben omdat hij al uit is verkocht en dat je hem niet hebt besteld. Goede service, van media markt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.