Jump to content

VISTA SP1


WarGamer599

Recommended Posts

En voor iedereen met nederlandstalige Vista heb ik slecht nieuws, er is nog geen nederlandstalige SP1 uit. Dus wie GTA4 wil spelen moet ofwel XP installeren en SP3 downloaden ofwel Vista in het Engels en dan SP1...

ofwel wachten tot SP1 in't nederlands verschijnt :duh:

Ik heb Vista Home Premium met Service Pack 1 Nederlands.

Ik heb geen problemen dus =)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou voor onzin.

Mijn moeder heeft op dr laptop gwn Sp1 geinstalleerd. Dat werd automatisch gedaan via Windows Update.

(alles gwn NL)

Alleen is dat bij mij niet het geval, dus weet iemand waar j em kan downloaden.

Want op die kutsite van Windows komj geen steek verder

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

zat ik ook mee ja met die sp 1 iik kwam erachter dat ik em niet had en kon ik niet installeren xD maar echt top game :tu:

Ik vind jouw maar vaag :S

Eerst zeggen dat je al speelt en nu zeg je dat je hem niet kon installeren.

Ben ik de enigste die dat raar vind?

ik denk dat ik het vaag had gezegt:P ik had vanochtend gta 4 gekocht ik wou hem installeren maar ik kreeg een error en dacht ik ineens aan die sp1 dat ik die nog niet had die gelijk geinstaleerd gta installeren activeren en al die andere shit en spelen:P

Link to comment
Delen op andere websites

zat ik ook mee ja met die sp 1 iik kwam erachter dat ik em niet had en kon ik niet installeren xD maar echt top game :tu:

Ik vind jouw maar vaag :S

Eerst zeggen dat je al speelt en nu zeg je dat je hem niet kon installeren.

Ben ik de enigste die dat raar vind?

ik denk dat ik het vaag had gezegt:P ik had vanochtend gta 4 gekocht ik wou hem installeren maar ik kreeg een error en dacht ik ineens aan die sp1 dat ik die nog niet had die gelijk geinstaleerd gta installeren activeren en al die andere shit en spelen:P

Kijk nu klopt het wel.

Wel dom van mij dat ik niet bij Dynabtye in Emmen ben geweest =(

Ik ga nu ook niet heen. Te ver rijden xD

Link to comment
Delen op andere websites

zat ik ook mee ja met die sp 1 iik kwam erachter dat ik em niet had en kon ik niet installeren xD maar echt top game :tu:

Ik vind jouw maar vaag :S

Eerst zeggen dat je al speelt en nu zeg je dat je hem niet kon installeren.

Ben ik de enigste die dat raar vind?

ik denk dat ik het vaag had gezegt:P ik had vanochtend gta 4 gekocht ik wou hem installeren maar ik kreeg een error en dacht ik ineens aan die sp1 dat ik die nog niet had die gelijk geinstaleerd gta installeren activeren en al die andere shit en spelen:P

Kijk nu klopt het wel.

Wel dom van mij dat ik niet bij Dynabtye in Emmen ben geweest =(

Ik ga nu ook niet heen. Te ver rijden xD

tiss bij mij zowat om de hoek XD dus ik kan er zo heen:P alleen er zitten wel veel bugs in of dat ligt aan me pc maar hij laad steeds de details van de weg niet dan zie je alles als een vaag grijs vlak en een trap is gewoon helemaal stijl en als ik dan beetje heen en weer loop dan laad die dat vanzelf wel alleen het is niet mooi en hoe start je die multiplayer XD ik kan wel een server maken of soort van alleen staat er waiting for other player maar er moet toch ook ergens een lijst staan met servers ofzo XD

Link to comment
Delen op andere websites

zat ik ook mee ja met die sp 1 iik kwam erachter dat ik em niet had en kon ik niet installeren xD maar echt top game :tu:

Ik vind jouw maar vaag :S

Eerst zeggen dat je al speelt en nu zeg je dat je hem niet kon installeren.

Ben ik de enigste die dat raar vind?

ik denk dat ik het vaag had gezegt:P ik had vanochtend gta 4 gekocht ik wou hem installeren maar ik kreeg een error en dacht ik ineens aan die sp1 dat ik die nog niet had die gelijk geinstaleerd gta installeren activeren en al die andere shit en spelen:P

Kijk nu klopt het wel.

Wel dom van mij dat ik niet bij Dynabtye in Emmen ben geweest =(

Ik ga nu ook niet heen. Te ver rijden xD

tiss bij mij zowat om de hoek XD dus ik kan er zo heen:P alleen er zitten wel veel bugs in of dat ligt aan me pc maar hij laad steeds de details van de weg niet dan zie je alles als een vaag grijs vlak en een trap is gewoon helemaal stijl en als ik dan beetje heen en weer loop dan laad die dat vanzelf wel alleen het is niet mooi en hoe start je die multiplayer XD ik kan wel een server maken of soort van alleen staat er waiting for other player maar er moet toch ook ergens een lijst staan met servers ofzo XD

Dat met die wegen heb ik in elke GTA al gemerkt.

Vooral San Andreas dat alles in een keer wazig werd en later weer duidelijk.

Dat ligt aan het spel.

Bewerkt: door Insomniac
Link to comment
Delen op andere websites

ja alleen zo erg ik zag net helemaal geen mensen gebouwen niets meer alleen nog in de verte auto's ik liep gwn in de leegte :duh: ik hoop wel dat er een patch ofzoiets komt dat dat word opgelost want dat is zo irritant XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...