Mr CJ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Ik heb de Vigilante opdracht gedaan tot 14 zelfs en men armor blijft op nul staan in men stats. Als ik dan kijk bij missies sta er degelijk dat ik de Vigilante opdracht gedaan heb tot 14!!!!! iemand een verklaring daarvoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 mischien als je dan armor pakt dat hij dan pas op 150 staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ik heb de Vigilante opdracht gedaan tot 14 zelfs en men armor blijft op nul staan in men stats. Als ik dan kijk bij missies sta er degelijk dat ik de Vigilante opdracht gedaan heb tot 14!!!!!iemand een verklaring daarvoor Je krijgt toch geen armor als je die missies hebt gedaan. :huh: ofwel Die moet je toch eerst kopen maybe dat je dan wel tot 150 hebt. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 neen ook niet. Ik krijg niks extras bij. Op men stats sta er da men armor nog 0is, terwijl er ook sta dat men vigilante gelukt is tot 14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 neen ook niet. Ik krijg niks extras bij.Op men stats sta er da men armor nog 0is, terwijl er ook sta dat men vigilante gelukt is tot 14 Mmmmm, dat is vreemd ik heb un vraagje -1 hoe je zien of er 50 bij is gekomen (het werkt niet hetzelfde als bij VC en LC -2 Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat je balkje van armor langszamer op gaat dan het gaat zonder dat je die vigilant missies hebt gedaan B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 neen ook niet. Ik krijg niks extras bij.Op men stats sta er da men armor nog 0is, terwijl er ook sta dat men vigilante gelukt is tot 14 Mmmmm, dat is vreemd ik heb un vraagje -1 hoe je zien of er 50 bij is gekomen (het werkt niet hetzelfde als bij VC en LC -2 Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat je balkje van armor langszamer op gaat dan het gaat zonder dat je die vigilant missies hebt gedaan B) die 2e is volgens mij goed teminste ik heb ook die politie en ziekenwagen missies gedaan en het balkje is niet groter maar ik ga volgens mij wel langzamer dood(ik word niet veel raakgeschoten ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) neen ook niet. Ik krijg niks extras bij.Op men stats sta er da men armor nog 0is, terwijl er ook sta dat men vigilante gelukt is tot 14 Mmmmm, dat is vreemd ik heb un vraagje -1 hoe je zien of er 50 bij is gekomen (het werkt niet hetzelfde als bij VC en LC -2 Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat je balkje van armor langszamer op gaat dan het gaat zonder dat je die vigilant missies hebt gedaan B) die 2e is volgens mij goed teminste ik heb ook die politie en ziekenwagen missies gedaan en het balkje is niet groter maar ik ga volgens mij wel langzamer dood(ik word niet veel raakgeschoten ) Ja dat dacht ik al want ik heb het zelf zoo B) Denk ik dan hea :rolleyes: En sorry voor die eerste gewoon niet goed gekeken bij de stats :rolleyes: Bewerkt: 12 april 2005 door Colleke1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 KRIJG JE armor na 14 levels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 KRIJG JE armor na 14 levels? Na 12 dacht ik,dan kreeg je 150% armor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 neen ook niet. Ik krijg niks extras bij.Op men stats sta er da men armor nog 0is, terwijl er ook sta dat men vigilante gelukt is tot 14 als je body armour op 0 staat moet je natuurlijk body armour kopen, pakken of cheaten en dan staat hij weer vol ( :huh: of ik snap je zin niet helemaal :blink: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sylvester Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Kan je deze missies ook met een tank spelen ? :rolleyes: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Kan je deze missies ook met een tank spelen ? :rolleyes: :blink: denk het wel he maar kijk hier voor de makkelijkste manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Kan je deze missies ook met een tank spelen ? :rolleyes: :blink: Ja dat kan en da is makkelijk ik heb het zelf tot level 34 vol gehouden toen had ik 5 sterrren dus alles achterme aan (toen kantelde men tank ) maar het kan wel en het is makkelijk gewoon over de vijand heen rijde of schiete Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.