Robando Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Warrock doet het niet meer. Als ik hem opstart komt er eerst te staan version check done. Daarna komt er te staan Cannotgeta file [PF-o19.zip] Ik heb hem al een keer op nieuw gedownload. Weet iemand wat ik moet doen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Als je het spel opnieuw gedownload hebt is het illegaal. Dus mogen we je daar niet verder mee helpen. Zie de 5 post's hieronder, en dan daaronder. Bewerkt: 3 december 2008 door GTA Haas Reageren
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Hoezo illegaal? Warrock is een z'n gratis spel. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 dat dacht ik ook want ik speel het ook nog nooit van gehoord dat het illegaal is Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Warrock is niet illegaal, het spel is gratis te downloaden op de warrock site Reageren
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Maar weet iemand wat ik tegen het boven staande probleem kan doen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) zo te zien mist hij een file even kijken bij mijn warrock of ik die file kan vinden.. edit: ik kan hem niet vinden... sorry.. Bewerkt: 2 december 2008 door _Night-Men_ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Oooh, ik dacht het... :$ Installeer het opnieuw, dan zal ie het weer doen. Bewerkt: 3 december 2008 door GTA Haas Reageren
Robando Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Oooh, ik dacht het... :$ Installeer het opnieuw, dan zal ie het weer doen. Heb ik al gedaan maar dan doet hij het nog neit. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 -Zet Firewall eens uit of zorg dat hij Warrock toelaat. -Als je Vista hebt moet je hem als Administrator uitvoeren. -De compatibiliteit eens anders zetten, dat kan bij eigenschappen. Probeer eens één van deze drie dingen, want bij mij werkte het ook. Reageren
Robando Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Oke zal het proberen Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ik heb er nochtans geen problemen mee gehad weet iemand hoe je die antihackdinges kan omzeilen? daar geeft hij soms even error Bewerkt: 27 december 2008 door Mr. Psycho Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 -Zet Firewall eens uit of zorg dat hij Warrock toelaat.-Als je Vista hebt moet je hem als Administrator uitvoeren. -De compatibiliteit eens anders zetten, dat kan bij eigenschappen. Probeer eens één van deze drie dingen, want bij mij werkte het ook. De compatibiliteitsmodus moet op "Windows XP (Service pack 2)" staan. Het opnieuw opstarten van de computer helpt af en toe ook bij problemen waar WarRock een bepaald bestand niet heeft terwijl je geen idee hebt waarom dan niet. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Heb je er ook staan Hack Detected. Want dat had ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.