Remcconen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik ben dus bezig met een eigen server. Gewoon om lekker te testen maar nu kan ik nergens vinden om het te scripten. Weten jullie misschien een paar Tutorials? Dan nog een vraag: Waar kan ik skin packs downloaden? OF hoe maak ik mijn eigen skin pack? Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Niemand die hier iets van een Wolfenstein ET server afweet?? :S Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hier kan je een aantal skinpacks vinden. Waarschijnlijk ken je de community wel waar ze op staan. En als je een server wilt maken, misschien heb je dan hier iets aan. Lees het maar even goed door Succes. Reageren
Remcconen Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hier kan je een aantal skinpacks vinden. Waarschijnlijk ken je de community wel waar ze op staan. En als je een server wilt maken, misschien heb je dan hier iets aan. Lees het maar even goed door Succes. Zo ver was ik al gekomen. Maar nu het scripten zelf nog. En bedank van die skin packs Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Niemand op zo'n groot forum die kan Wolfenstein ET scripten?? :S Reageren
Remcconen Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Is er hier niemand die shrubbot.cfg, server.cfg en level.db en nog meer CFGs uitleg kan geven?? :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.