MrCosie Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb een probleem met mijn headset. ik heb namelijk net een xbox 360 pakket gekocht met: Xbox Pro ( 60 Gb ) Draadloze controller Gta IV Gears Of War 2 Halo 3 Far Cry 2 Headset Maar het probleem is. Hoe werkt die headset? In het algemeen maar ook bij GTA IV Want bij audio staat headphones. Als je die selecteert, druk ik de headset erin. Maar vervolgens hoor ik het geluid gewoon uit de tv komen.. En ja ik heb wel het geluid aangedraaid en de kleur op groen ''gezet'' Heeft er iemand Tips Of Een Oplossing? Alvast Bedankt Later! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Misschien een domme vraag maar: Heb je hem wel in het goede gaatje zitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 De headset heeft een draad, die moet je in de controller stoppen. Dan zal ie het wel doen, maar als je gaat spelen nodig je Bijv. mij uit om een potje te gaan spelen Online. Dan zet jij je Headset aan en ik mijn Headset en kunnen we met elkaar praten. Dat gaat als je een Chat-Invite naar diegene stuurt waarmee je wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Misschien een domme vraag maar:Heb je hem wel in het goede gaatje zitten? Haha Ja:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 De headset heeft een draad, die moet je in de controller stoppen. Dan zal ie het wel doen, maar als je gaat spelen nodig je Bijv. mij uit om een potje te gaan spelen Online. Dan zet jij je Headset aan en ik mijn Headset en kunnen we met elkaar praten. Dat gaat als je een Chat-Invite naar diegene stuurt waarmee je wilt spelen. Oke Maar dat wil dus alleen met xbox live? Dus niet met Single player. Ik dacht namelijk dat je het geluid uit de headset hoorde wat normaal uit de tv kwam.. Of heb ik dat nou helemaal fout? Alvast beadnkt;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 De headset heeft een draad, die moet je in de controller stoppen. Dan zal ie het wel doen, maar als je gaat spelen nodig je Bijv. mij uit om een potje te gaan spelen Online. Dan zet jij je Headset aan en ik mijn Headset en kunnen we met elkaar praten. Dat gaat als je een Chat-Invite naar diegene stuurt waarmee je wilt spelen. Oke Maar dat wil dus alleen met xbox live? Dus niet met Single player. Ik dacht namelijk dat je het geluid uit de headset hoorde wat normaal uit de tv kwam.. Of heb ik dat nou helemaal fout? Alvast beadnkt;) Standaard zal de headset niet het geluid van het spel zelf geven, maar alleen de gesprekken tussen jou en andere mensen die online zijn. In Grand Theft Auto IV kan je wel instellen dat het geluid van het spel zelf door je headset komt, dit kan je ergens vinden bij het pauzemenu, onder het tabblad Audio. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 De headset heeft een draad, die moet je in de controller stoppen. Dan zal ie het wel doen, maar als je gaat spelen nodig je Bijv. mij uit om een potje te gaan spelen Online. Dan zet jij je Headset aan en ik mijn Headset en kunnen we met elkaar praten. Dat gaat als je een Chat-Invite naar diegene stuurt waarmee je wilt spelen. Oke Maar dat wil dus alleen met xbox live? Dus niet met Single player. Ik dacht namelijk dat je het geluid uit de headset hoorde wat normaal uit de tv kwam.. Of heb ik dat nou helemaal fout? Alvast beadnkt;) Je kan alleen de HeadSet gebruiken via XboxLive, en niet in de SinglePlayer. Het geluid van het spel komt gewoon door de TV. Dus heb je geen HeadSet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 De headset heeft een draad, die moet je in de controller stoppen. Dan zal ie het wel doen, maar als je gaat spelen nodig je Bijv. mij uit om een potje te gaan spelen Online. Dan zet jij je Headset aan en ik mijn Headset en kunnen we met elkaar praten. Dat gaat als je een Chat-Invite naar diegene stuurt waarmee je wilt spelen. Oke Maar dat wil dus alleen met xbox live? Dus niet met Single player. Ik dacht namelijk dat je het geluid uit de headset hoorde wat normaal uit de tv kwam.. Of heb ik dat nou helemaal fout? Alvast beadnkt;) Standaard zal de headset niet het geluid van het spel zelf geven, maar alleen de gesprekken tussen jou en andere mensen die online zijn. In Grand Theft Auto IV kan je wel instellen dat het geluid van het spel zelf door je headset komt, dit kan je ergens vinden bij het pauzemenu, onder het tabblad Audio. Veel succes! Oke dat had ik al gezien. Maar ik krijg nu nog steeds gewoon het geluid uit de tv:P Nouwja iederegeval bedankt jullie 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Je kunt instellen of je het de !stemmen! wilt laten spelen in je microfoon, TV of beide. Let wel op: Het normale geluid zal nooit uit je headset komen, alleen de spraak van andere mensen in je party, game,.. Je kan testen of je headset nog wel werkt door iets in te spreken in een voice message en het te beluisteren. EDIT: Ik heb net eventjes gekeken hoe je de bovenstaande instellingen kunt aanpassen: Xbox guide button => Settings => Preferences (Je kan testen of je headset wel werkt door iets in te spreken in een voice message en het te beluisteren.) Bewerkt: 2 december 2008 door Think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.