Jump to content

Voeding en Videokaarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zelf een voeding van 300 Watt (max. output) maar moet ik bij aanschaf van een videokaart ook opletten of het niet te veel word voor min voeding?

Geplaatst:
Ik heb zelf een voeding van 300 Watt (max. output) maar moet ik bij aanschaf van een videokaart ook opletten of het niet te veel word voor min voeding?

jazeker, ik heb ook een andere voeding moeten bestellen voor mijn 9800GTX+ (MIN. 580 WATT voeding)

als je niet weet wat je voeding minimaal moet hebben aan WATT, kun je misschien op www.kieskeurig.nl kijken of het klopt. (daar zag ik ook dat het 580 watt was, en op de site waar ik het spul heb gekocht stond dat niet)

Geplaatst:

Helaas niks kunnen vinden, weet iemand misschien hoeveel Watt ik minimaal nodig heb voor Asus EN8600GT SILENT/HTDP/512M?

Geplaatst:

ik heb zelf een 8600GTS silent en die heeft minimaal een 400W nodig, dus ga daar maar vanuit, 350 a 400 watt

Geplaatst:
Dankje,

Weet iemand toevallig ook hoeveel Watt de Asus EN8600GT MAGIC/HTP/512M nodig heeft?

Maximum 47 Watt bij bij volledige belasting.

bron

Geplaatst:
Dankje,

Weet iemand toevallig ook hoeveel Watt de Asus EN8600GT MAGIC/HTP/512M nodig heeft?

Maximum 47 Watt bij bij volledige belasting.

bron

Oke dankje, hoe komt het dat er zo'n groot verschil zit in Watt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...