Jump to content

Kingdom Hearts (II)

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ik mij dus zo afvraag is waar het verhaal in KHII over zal kunnen gaan. En welke disneywerelden nog bezocht worden. Want echt goede werelden zijn er niet heel veel meer. Leeuwenkoning, Mulan en Atlantis misschien, maar dan houdt het ook op.

En zouden ze bovendien weer dat slappe japanse verhaaltje van goedheid in harten en het duistere kwaad dat overwonnen wordt door lichtjes erin stoppen?

Geplaatst:

Heb jij kingdom hearts 1?

Ik vond het wel een leuk spel, ik heb hem

alleen niet kunnen uitspelen, kwam ergens

niet verder...maar als jij hem uitgespeeld heb

vraag ik mij af wat het eind daarvan was.

Ik weet ook niet of ik deel 2 koop, want

zoals jij al zei, zijn er niet veel velden

meer over om een verhaal van te makan.

Geplaatst:

Ik heb het spel niet en nog nooit gespeeld ook.

Maar het lijkt me best wel leuk om eens te spelen.

Wie weet, ga ik hem ooit een keer kopen.

Maar een kameraad van mij was een keer op vakantie in America.

Daar heeft hij toen dit spel gekocht.

Alleen toen hij thuis kwam bleek het spel niet te werken.

Hij wist namelijk niet dat het een NTSC spel was.

En hij moest dus een PAL versie hebben.

Nu heeft hij het spel gewoon in de kast liggen , en hij doet er niks mee. :lol:

Geplaatst:

Ik heb deel 1 ook, en natuurlijk ook uitgespeelt.

Ik heb al een filmpje over deel 2 gezien (die kreeg je als je alles van deel 1 had uitgespeelt) Maar niet echt met nieuwe disney figuren, wel Goofy, Donald, Mickey.

En ik heb ooit iets gelezen over dat ze Jungle Book erin zouden stoppen, maar of dit ook echt waar is weet ik niet zeker.

Geplaatst:

Ik heb een beetje rond gekeken en weet al dat

- De hele groep van Hercules

- Belle en het Beest

- Alladin

- Mulan

- Boris Boef

erin zitten.

Een vriend van mij heeft gezecht dat hij ook plaatjes van

- Jafar

- jungle book

- sommige figuren uit Shrek

heeft gezien, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een beetje rond gekeken en weet al dat

- De hele groep van Hercules

- Belle en het Beest

- Alladin

- Mulan

- Boris Boef

erin zitten.

Een vriend van mij heeft gezecht dat hij ook plaatjes van

- Jafar

- jungle book

- sommige figuren uit Shrek

heeft gezien, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden.

Geinig, denk alleen dat Shrek niet mogelijk is, want de makers van Shrek zijn juist rivalen van Disney. Nooit opgevallen dat het beruchte vernielde paarse kasteel waar prinses Fiona uit gered moet worden verdacht veel lijkt op hét Disney Paleis...

Maar Jungle Book is idd ook nog mogelijk.

In dat filmpje (dat je krijgt wanneer je het spel uitspeelt met 99 puppies, Hades cup verslagen en alle werelden gesealed) ziet deel II er trouwens wel veel minder Disney uit dan deel I, op zich wel jammer, ik vond dat Disneysfeertje wel leuk...

EDIT: Ik herstel mijzelf, ik heb net de officiele trailer gezien en er zit nog heeeel veel Disney in.

Idd de hele groep van Hercules, maar nu niet alleen in het Colloseum dat weer terug is (waar nu ook meerdere mini-games te doen zijn) maar ook in de complete wereld rond Hercules heen. Zijn vriendin, Hades, Pegasus, Cerberus enz. komen ook allemaal weer tevoorschijn en ook in Herculesland valt weer een Keyhole te sealen.

De complete wereld van Belle en het beest komt idd ook weer te voorschijn, compleet met het levende servies, de zingende kandelaar en de praatzieke klok. De roos in de kas lijkt ook belangrijk te zijn...

De wereld van Mulan komt uitbreid voor en Mulan zal net als Alladin en Beest in KHI met je mee kunnen strijden. De strijd tegen de hunnen in de besneeuwde bergen wordt dit keer een strijd tegen miljoenen Heartless.

De wereld van Alladin is zeer uitgebreid en Geest, Sultan, Jasmin en natuurlijk Alladin zelf zitten er weer in. Je kan nu alleen meer plaatsen bezoeken zoals het paleis zelf en andere plekken in de Grot der Wonderen. De zwarte Lamp van de geest van Jafar heeft Boris Boef in zijn handen...

Boris Boef lijkt een soort van hulpje van alle slechterikken te zijn aangezien je die in de trailer in meerdere werelden tegenkomt.

Traveler Town is dit keer vervangen door Twilight Town, een antieke stad met een grote gouden toren als 'kerk'.

Ook zie je nog een of ander dorpje buitenaf met uitzicht op een eilandje.

Je ziet een gevecht tussen Sora en een lange roodharige man in een brandende cirkel, en kort daarop zie je een bruine man die totaal met rode doeken in zijn gezicht is bedekt. Vervolgens een hele grote grijz-blauwe haertless.

Het lijkt erop dat je nu ook de binnenkant van het paleis van Mickey krijgt te zien en er zelfs opdrachten moet vervullen. Mickey zelf is gehuld in een zwart gewaad ook de strijd tegen het kwaad begonnen met een Keyblade.

Verder valt aan de trailer nog te zien dat het menuutje linksonderin je scherm zich aanpast aan het level qua sfeer, je een nieuw soort geld en potion hebt, je naast je MP en HP nu ook een Drive en Form balkje hebt, je soms met 2 Keyblades kan vechten,

Bewerkt: door Mister Fuji
Geplaatst: (bewerkt)

Is kingdom hearts nu een leuk spel om te kopen?

Hoe lang doe je erover om hem uittespelen.

En hoe zijn de missie's eigenlijk.

Als ik hier zo de reacties lees zat ik erover te denken om hem ook te kopen.

En is Kingdom Hearts 2 al uit?

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:

1 : Ja, ik vind van wel (maar ieder zijn eigen mening)

2 : wat zal het zijn? ik denk dat ik er een paar dagen over gedaan heb (wel elke dag een paar uur gespeelt). Maar als je echt alles wilt halen, langer. (in totaal misschien 1,5 week)

3 : De missie zijn verschillend, een missie (eigenlijk een level) kan in het ene gedeelte best moeilijk zijn maar even later is het gewoon heel leuk (ook vooral om te zien dat alles met die disney film klopt.)

4 : Deel 2 komt volgens mij eind dit jaar ongeveer uit. (september-november)

Geplaatst:

1 : Ja, ik vind van wel (maar ieder zijn eigen mening)

2 : wat zal het zijn? ik denk dat ik er een paar dagen over gedaan heb (wel elke dag een paar uur gespeelt). Maar als je echt alles wilt halen, langer. (in totaal misschien 1,5 week)

3 : De missie zijn verschillend, een missie (eigenlijk een level) kan in het ene gedeelte best moeilijk zijn maar even later is het gewoon heel leuk (ook vooral om te zien dat alles met die disney film klopt.)

4 : Deel 2 komt volgens mij eind dit jaar ongeveer uit. (september-november)

En is het ook zo dat als je het spel hebt uitgespeeld dat er nog steeds heel veel te doen is.

Zoals bij GTA.

Als je GTA hebt uitgespeeld dan eis er nog genoeg te doen, gewoon voor de gein rondrijden bijvoorbeeld.

Ik hoop niet dat het zo is, nadat je het spel hebt uitgespeeld dat er dan niks meer te doen is.

Geplaatst:
en is het ook zo dat als je het spel hebt uitgespeeld dat er nog steeds heel veel te doen is.

Zoals bij GTA.

Als je GTA hebt uitgespeeld dan eis er nog genoeg te doen, gewoon voor de gein rondrijden bijvoorbeeld.

Ik hoop niet dat het zo is, nadat je het spel hebt uitgespeeld dat er dan niks meer te doen is.

Je laatste savepunt is op een plek waar je nog steeds terug kan naar alle delen.

Maar als je hem heb uitgespeelt, kun je daarna niet verder.

Geplaatst:

nog wat info opgezocht...

De screenshots die tot nu toe bekend zijn

en deze tekst (bron gamer.nl)

Toen bleek dat Kingdom Hearts (met zijn mix van Disney en Final Fantasy personages), nu ongeveer 1 ½ jaar geleden, als warme broodjes over de toonbank ging kon een vervolg natuurlijk niet uitblijven. Dus niet lang na de release van Kingdom Hearts werd het tweede deel aangekondigd.

Veel informatie, buiten een trailer plus een paar screenhots, is er niet vrijgeven. Gelukkig voor de actie-rpg liefhebbers is er wel wat informatie uitgelekt naar de Japanse magazines. Zoals het laatste nieuwtje; Auron een zeer populair personage uit de rpg Final Fantasy X zal zijn entree in dit opkomende tweede deel maken.

Verder zal hoofdpersonage Sora en zijn vertouwden disneyvrienden zoals het Beest uit de Disney klassieker Belle en het Beest weer van de partij zijn.

Een release-date is er nog niet voor deze game vrijgegeven, maar verwacht wordt dat de sequel eind 2004 in de schappen van Japan zal liggen.

Geplaatst:

Heey

Ik vond KH I heeel gaaf!...Ik weet ook niet of ik 2 koop...Ik ben nu eigenlijk meer bezig met Kya Dark lineage...KHI is wel echt een hele goede platform game!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...