MegaPilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Hallo forummertjes. Ik wil een vliegtuig uitknippen uit een zelfgemaakte foto. Ik volg deze tutorial perfect, maar bij stap 5 gaat alles fout. Ik bekom dit als ik de "Magic Wand Tool" gebruik: Kan iemand helpen? Ik wil het zelf doen. By the way: Het begin van Stap 5 lukt me niet, maar van de rest versta ik niks, kan iemand dit even vertalen? Er is nergens een Border te vinden, en als ik op Delete drukt, dan is een groot stuk van m'n afbeelding weg. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Bewerkt: 2 december 2008 door MegaPilot Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hallo forummertjes. Ik wil een vliegtuig uitknippen uit een zelfgemaakte foto. Ik volg deze tutorial perfect, maar bij stap 5 gaat alles fout. Ik bekom dit als ik de "Magic Wand Tool" gebruik: [plaatje] Kan iemand helpen? Ik wil het zelf doen. By the way: Het begin van Stap 5 lukt me niet, maar van de rest versta ik niks, kan iemand dit even vertalen? Er is nergens een Border te vinden, en als ik op Delete drukt, dan is een groot stuk van m'n afbeelding weg. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Probeer het vliegtuig wat dikker te uit te lijnen met paars i.p.v rood, zo'n 4 pixels dik zou het wel moeten doen. Als het dan nog niet lukt probeer dan de lucht uit te lijnen en dan de lucht te verwijderen en dan verdergaan met het vliegtuig. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Probeer het vliegtuig wat dikker te uit te lijnen met paars i.p.v rood, zo'n 4 pixels dik zou het wel moeten doen. Als het dan nog niet lukt probeer dan de lucht uit te lijnen en dan de lucht te verwijderen en dan verdergaan met het vliegtuig. Hoe zorg ik ervoor dat de lijn wat dikker is? :$ Met Paint.NET weet ik dat niet. :$ Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.