Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb even dit naamsigje gemaakt, maar het lukte me niet, om hem te laten "spiegelen", wat vinden jullie er zo van? (en wie weet hoe ik hem kan laten spiegelen)

fedmasnaamsig-1.jpg

Fedmas

@edit: de sig vergeten :7

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:
Hey,

Ik heb even dit naamsigje gemaakt, maar het lukte me niet, om hem te laten "spiegelen", wat vinden jullie er zo van? (en wie weet hoe ik hem kan laten spiegelen)

*Plaatje*

Fedmas

@edit: de sig vergeten :7

Lolz... :7 Maar een geslaagde en simpele Sig. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Bedoel je zo:

naamspigelenht3.png

Ik doe het zo:

Duplicate je layer met de tekst die je wil spiegelen: Ga op die layer staan, en druk in het window 'Layers' met je rechtermuisknop op de layer en daarna 'Duplicate layer...'.

Die layer ga je transformeren. Druk op Cntr + T (Free transform).

Als je dan van het vakje wat je krijgt het bovenste lijntje naar onder haalt, nog verder dan het onderste lijntje, zal de naam spiegelen.

Hopelijk is het een beetje duidelijk.

Over je sig, het is op zich een duidelijk sig, niemand die je naam vergeet. Maar je zou kunnen proberen nog iets anders proberen toe te voegen, waardoor het wat levendiger wordt. Want je achtergrond is ook niet echt veel moeite aan besteeds, als ik het zo zie. Border zou wel op zijn plaats zijn.

Veel succes.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Persoonlijk vind ik het waardeloos. De kleuren doen me echt denken aan ajax. En dat heb ik niet vaak bij signature's met rood en wit (of was dit de bedoeling) voor de rest erg simpel,Maarja denk dat je het al beter kan als mij :puh:

Dus dat is wel weer een dikke + punt :)

5/10 meer kan ik er niet van maken, te simpel :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...