Jump to content

auto´s worden wit

stevenulft

Recommended Posts

wie heeft het ook wel is gehad dat als je een auto bijvoorbeeld de sultan zon kleur geeft met stickers enzo er op en zet je hem in je garage kom je later terug en dan is die kleur er af en is die wit ?????? B)

Delen op andere websites

wie heeft het ook wel is gehad dat als je een auto bijvoorbeeld de sultan zon kleur geeft met stickers enzo er op en zet je hem in je garage kom je later terug en dan is die kleur er af en is die wit ?????? B)

Ik had dat ook dat je bij die missie van Cesiar moest lowride.

Ik had die auto in de garage gezet van men eige huis (huis van de moeder CJ)

Toen had ik gesaved en ineens was de auto wit als ik terug naar de auto kwam ;) als ik de save game opende maar anders is hij in de kleure als ik hem heb getunt.

Ik denk dat het met de save games te maken heeft.

Greetzz Colleke

Delen op andere websites

Ik heb dat ook wel is gehad, volgens mij heeft dat ook met het saven te maken volgens mij is dat een glitch, maar dat weet ik niet zeker

Ik denk ook dat het een glitch moet zijn mischien dat je hem dan niet bij het huis moet zetten waar het gesaved is want als ik het ergens anders neerzet in de garage en bij een ander huis save dan gebeurt er niet veel bij mij B)

Delen op andere websites

Het IS ook een glitch ;) weer zo'n slordig foutje van R* :blink:

wel jmmr dat dat gebeurt... is vaak bij getunede auto's...

vooral als je er meerdre in 1 garage hebt staan, soms verdwijnen ze zelfs....

Maar het heeft eigenlijk geen nut om hem opnieuwe over te spuiten en weer terug te zetten, want een tijdje later is ie (waarschijnlijk) weer wit...

Delen op andere websites

was bij mij ook en soms worden ze een anderre kler omdat k na depaintjob er een anderre kleur aan gaf zodat de paintjob eeen anderre kleur kreeg

maar iedereen zij tegen mij dat de memory card de pasint jobs niet kon opslaan en dat het anders veel te lang zoui duren todet hij weer is geladen :blink:

maar dat weet ik niet zeker

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...