Jump to content

wat vragen over gta 4


kvbmaster

Recommended Posts

Ik heb sinds gister gta 4 alleen er zijn een paar dingen die ik absoluut niet mooi vind

1. is er geen anti-aliasing want de pixels om de poppetjes en de blokjes rond de auto's zijn niet echt mooi (heb wel de resolutie goed staan:P)

2. en waarom is er tot nu bij mij in elke gta zo dat als je het een uurtje of 2 speelt dat het spel raar gaat doen dan laad de weg niet goed dat je ineens in een grijs vlak rijd of zijn de gebouwn ineens krijg en toen ik daarna nog langer ging spelen verdween alles de straten gebouwen mensen alles de auto's zag je wel van de verschillende eilanden nog rijden en ook nog wel wat lantaarnpalen en vuilnisbakken maar dat is dan ook alles :duh: en moest ik eerst het spel opnieuw starten dat ik alles weer goed zag

dus mijn vraag is zit er AA in gta4 en waar ligt dat de weg en gebouwen steeds slechter worden:P

greetz,

kvbmaster

btw het is een UBER mooi spel alleen wel zwaar haal de hele tijd rond de 15 fps en maakt niet uit of ik op low medium high very high of highest zet

>>> Door SummerBase: Verplaatst naar IV hardware problemen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een asus 4850 en toen ik vista 4 dagen geleden installeerde heb ik van de site van asus de drivers gedownload want als ik die eerst van de cd doe werkt de videokaart daarna niet meer maar ik heb de laatste drivers:P

processor kan het ook niet zijn intel core 2 duo E8400

Link to comment
Delen op andere websites

zogroot zijn de blokjes nou ook weer niet dat je ze op youtube filmpjes kan zien XD alleen als je het op volle scherm speelt zie je ze wel en omdat die op youtube veel kleiner word gemaakt zie je ze niet:P de kwaliteit heb ik wat beter kunnen maken door de draw distance enzo aan te passen maarja grafics zijn niet super

Bewerkt: door kvbmaster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

de patch en nieuwe driver van ati heeft ook niets geholpen:( iemand anders nog ideeën voor het probleem met de gebouwen enzo? want nu kan ik de video editor ook niet mooi gebruiken want de filmpjes zien er niet uit dat ik ineens boven de weg rij of in een grijze massa rij of dat de gebouwen verdwijnen en terug komen en de details steeds veranderen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit zelf ook. Heel irritant. Zodra ik de instellingen omlaag schroef wordt het minder, en volgens mij op ze laagst is het zelfs weg.

Check eens de temp van je videokaart. (kan je doen met het proggie speedfan).

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

de temps had ik nog nooit naar gekeken in smartdocter zie ik dat ze eerst rond de 80 graden maar dat werd steeds hoger en ben ik even een missie gaan doen dat je over het water moet wat mij toch zwaarder lijkt dan over land:P en ging die naar de 95 graden O_O dat vind ik wel schrikbarend hoog:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...