grasmanek94 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 oke dus ik wil een racetrack maken. de object heb ik al en de carspawns ook en de teleport ook... nou nog alleen de script, kan iemand AUB helpen?PLZPLZPLZPZL Reageren
Scofield6 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Wat bedoel je daarmee, dat je een script nodig hebt? Wil je een script van het internet of wil je al die objecten en auto's in een eigen script zetten? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Wat bedoel je daarmee, dat je een script nodig hebt? Wil je een script van het internet of wil je al die objecten en auto's in een eigen script zetten? ja. ik wil een script die al bijv een drag track is dan delete ik al de object en plaats ik de mijne. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Klik hier, misschien is dat iets voor jou. Je kunt zelf ook wel even op dat forum zoeken. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Klik hier, misschien is dat iets voor jou. Je kunt zelf ook wel even op dat forum zoeken. dank je Reageren
Twinsen Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Klik hier, misschien is dat iets voor jou. Je kunt zelf ook wel even op dat forum zoeken. dank je Anders heb ik nog zn script die je zoekt. Het zit in mijn game mode van mijn samp server. Reageren
Nomis3 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Klik hier, misschien is dat iets voor jou. Je kunt zelf ook wel even op dat forum zoeken. dank je Anders heb ik nog zn script die je zoekt. Het zit in mijn game mode van mijn samp server. Wil je die posten? ik ben er ook naar een opzoek. maar ik wil het graag handmatig doen Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 hij komt zeker van pas en ik zou er heel blij mee zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.