Jump to content

Probleem met Video.

Hanniballz

Recommended Posts

Beste,

Ik heb een probleem met video instellingen van GTA 4. na een uur proberen wilde ik jullie ermee lastigvallen.

Als ik het spel opstart en de missie begint, zie ik geen mensen, geen auto's en geen straat. Ik zie eigenlijk niet wat ik wil zien. Ik zie alleen een donkere achtergrond en verder niets, et spelen wil wel, maar ik kan niet zien wie ik ben, waar ik ben etc. Mijn computerspecs zijn allemaal up to date en maximaal

Zou iemand mij kunnen helpen?

H.

Delen op andere websites

eyyy kan iemand me miss helpen plzz !!

ik heb gisteren gta IV voor pc gekocht ma ik kan niet spelen !! :N

ik heb hem geinstaleerd en ik moest 1 acount maken op social clup, heb ik gedaan en in gelogd ma hij zegt; launching failed of zo!!

plzzzzzzz help me :cya:

Delen op andere websites

ik heb hem geinstaleerd en ik moest 1 acount maken op social clup, heb ik gedaan en in gelogd ma hij zegt; launching failed of zo!!

Speel eens zonder in te loggen?

Delen op andere websites

Dit probleem had ik gisteren ook kan je fixen door distance hoger dan 1 te zetten enige probleem bij mij is dan dat me videokaart het niet meer volledig trekt.

Hoop dat jij hier wel mee geholpen bent ;)

hoe bedoel je met distance??

ben nu service pack 1 vista aan het downloaden, bedoel je dat !! :cya:

Delen op andere websites

Speel eens zonder in te loggen?

kan niet zonder in loggen spelen boy !! :dans:

Delen op andere websites

Sexy-gurl, in iemand anders zijn topic beginnen over een heel ander probleem is niet echt handig, je had beter een eigen topic aangemaakt, zodat alles veel overzichtelijker wordt in dit forum.

Nouja, het zou handig zijn als je een screen maakt van de foutmelding die je krijgt.

Ook kan je eens proberen GTA IV opnieuw te installeren, dit kan vaak al veel oplossen.

Delen op andere websites

Sexy-gurl, in iemand anders zijn topic beginnen over een heel ander probleem is niet echt handig, je had beter een eigen topic aangemaakt, zodat alles veel overzichtelijker wordt in dit forum.

Nouja, het zou handig zijn als je een screen maakt van de foutmelding die je krijgt.

Ook kan je eens proberen GTA IV opnieuw te installeren, dit kan vaak al veel oplossen.

oh ja je hebt gelijk, maar ik wist niet hoe hier allemaal gaat!! ga nu een topic make ! :cya:

Delen op andere websites

Dit probleem had ik gisteren ook kan je fixen door distance hoger dan 1 te zetten enige probleem bij mij is dan dat me videokaart het niet meer volledig trekt.

Hoop dat jij hier wel mee geholpen bent ;)

Bij mij lost het niets op, wat heb jij dan allemaal gedaan om het op te lossen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...