Jump to content

Probleem met Video.


Hanniballz

Recommended Posts

Sexy-gurl, in iemand anders zijn topic beginnen over een heel ander probleem is niet echt handig, je had beter een eigen topic aangemaakt, zodat alles veel overzichtelijker wordt in dit forum.

Nouja, het zou handig zijn als je een screen maakt van de foutmelding die je krijgt.

Ook kan je eens proberen GTA IV opnieuw te installeren, dit kan vaak al veel oplossen.

oh ja je hebt gelijk, maar ik wist niet hoe hier allemaal gaat!! ga nu een topic make ! :cya:

maar ik kan geen nieuw topic opene !! pff

maar jongnes ik heb pack 1 voor vista gedownload,,,maar nix verandert !! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem had ik gisteren ook kan je fixen door distance hoger dan 1 te zetten enige probleem bij mij is dan dat me videokaart het niet meer volledig trekt.

Hoop dat jij hier wel mee geholpen bent ;)

Bij mij lost het niets op, wat heb jij dan allemaal gedaan om het op te lossen?

duurt het meer dan 1 uur om te downloaden !!

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Sexy-gurl, het is niet echt handig om door iemand anders zijn topic te gaan lopen schreeuwen met een heel ander probleem. Je kunt je eigen topic aanmaken door naar Forum > Grand Theft Auto > GTA IV > IV: Technische problemen en dan op ''nieuw onderwerp'' te klikken (naast ''forum options'' rechtsboven)

Ontopic: Ik heb hetzelfde probleem als Hanniballz. Ik heb geen perfect systeem, maar hij zou de minimale eisen moeten kunnen halen:

- Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz

- Nvidia 8400GS 256 MB

- DDRII 1GB 667 MHz

- XP met SP3

Verder zie ik dus ook geen straten, auto's en mensen. Ik probeer missies, maar hij heeft vaak problemen met de telefoon (Nico neemt op, maar het gesprek word niet gestart) en ik kan dan alleen nog maar rond lopen met een mobiel in m'n handen.

Ik dacht dat het misschien op te lossen zou zijn door mijn werkgeheugen uit te breiden naar 2 GB, maar ik zie dat Hannibalz dat al heeft en nog steeds dit probleem heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt een update te komen...

nou beter doen ze dit snel.

Ik heb hetzelfde gezeik als hannibalz gewoon doorzichtige auto's en objecten die gewoon niet lijken te laden!

Ik speel crysis op high met een 1680 x 1050 resolutie dus het kan niet aan mijn pc liggen want das een aardig monstertje! 2x een 9800gt sli (overclocked versie) een quadcore overclocked 2.8ghz per core. 4gb OCZ werkgeheugen ..Slaat echt nergens op dit. Zit je te wachten op zo'n game waar je niets mee kan. lekker... nou kga wel weer fifa 2009 spele!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...