Cylas Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Wat betekend de code RESC10 Hoe kom ik eraan? Ik speel al met een X-box 360 gamepad (maar zonder dat ding krijg ik de code ook) Dan ga ik naar de instellingen en zet ik het zo dat de onderste getalen niet meer rood zijn en er geen tekst naast staat. Daarna stel ik het goed in (opslaan). Dan start ik de game. Ik log niet in met Windows Live. Dan krijg ik wat plaatjes met muziek. En dan slaat die af en krijg ik de code. RESC10 HELP ME PLEASE! resc10 ligt aan je videogeheugen ik hadt hetzelfde probleem ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd (ook rockstargames social club)toen na het installeren de computer afgesloten en toen de computer weer aangedaan en het probleem was verholpen Is het erg als je een NVIDIA 6600 hebt i.p.v. een NVIDIA 7900 Cylas Reageren
Chris_Rem Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb deze code DD3D50, moet ik nou een nieuwe videokaart kopen? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Probeer deze versie van Direct-x te downloaden Reageren
DeNimRudeSam Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) misschien wel handig als al die Engelse woordjes vertaald naar Nederlands, het is tenminst een Nederlandstalige gtaforum amai zoveel problemen voor een spel ik heb nog geen GTA4 gekocht voor de pc xD maar ik was wel van plan, nu zit ik wel te twijfelen of ik meteen een GTA4 ga aanschaffen hoor als ik dit subforum bekijk, amai voor 50eur verloren geld amai Ik zou het ook wel fijn vinden als de oplossing werd vertaald:7 En SWYV, ik denk dat j ALS je 'm koopt in ieder geval het beste kan wachten tot de patch uit is. Oh srry deze PC is nogal sloom dus zag ik het bericht niet voordat ik dit schreef, dus vertaling is la klaar zie ik zou wel zo handig zijn om ff in het bericht te zette fso Bewerkt: 9 december 2008 door DeNimRudeSam Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 misschien wel handig als al die Engelse woordjes vertaald naar Nederlands, het is tenminst een Nederlandstalige gtaforum amai zoveel problemen voor een spel ik heb nog geen GTA4 gekocht voor de pc xD maar ik was wel van plan, nu zit ik wel te twijfelen of ik meteen een GTA4 ga aanschaffen hoor als ik dit subforum bekijk, amai voor 50eur verloren geld amai Ik zou het ook wel fijn vinden als de oplossing werd vertaald:7 En SWYV, ik denk dat j ALS je 'm koopt in ieder geval het beste kan wachten tot de patch uit is. Oh srry deze PC is nogal sloom dus zag ik het bericht niet voordat ik dit schreef, dus vertaling is la klaar zie ik zou wel zo handig zijn om ff in het bericht te zette fso Valt mijn post niet op ofzo? http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...t&p=1189042 Mvg, Flitskikker Reageren
GTA-STRIJDER Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ik heb een probleem met dd3d30 en als ik hem opnieuw opstart krijg ik alsnog die foutmelding Bewerkt: 13 december 2008 door GTA-STRIJDER Reageren
300400500s Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb de error"WS10" Wat moet ik doen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb de error"WS10" Wat moet ik doen? Lijkt me een variant van WS20 en WS30 dus herstart je PC eens en herinstalleer GTA IV. Reageren
300400500s Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb de error"WS10" Wat moet ik doen? Lijkt me een variant van WS20 en WS30 dus herstart je PC eens en herinstalleer GTA IV. Herstarten heb ik al gedaan en dat helpt niks dus herinstalleren moet nog. ga ik nu doen... Reageren
jason8100 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb de windows SP3 pack ergens van internet kunnen downloaden.Maar hoe moet ik dit nu installeren? Of waar moet ik het bestandje in zetten? Ik heb het RMN40 probleem. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Reageren
FerryN Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Wat betekend de code RESC10 Hoe kom ik eraan? Ik speel al met een X-box 360 gamepad (maar zonder dat ding krijg ik de code ook) Dan ga ik naar de instellingen en zet ik het zo dat de onderste getalen niet meer rood zijn en er geen tekst naast staat. Daarna stel ik het goed in (opslaan). Dan start ik de game. Ik log niet in met Windows Live. Dan krijg ik wat plaatjes met muziek. En dan slaat die af en krijg ik de code. RESC10 HELP ME PLEASE! resc10 ligt aan je videogeheugen ik hadt hetzelfde probleem ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd (ook rockstargames social club)toen na het installeren de computer afgesloten en toen de computer weer aangedaan en het probleem was verholpen Is het erg als je een NVIDIA 6600 hebt i.p.v. een NVIDIA 7900 Cylas Denk het wel, vooral omdat je een serie lager zit(6-serie ipv. 7-serie) Reageren
youriberen Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ik heb de error code DD3D50 en dan heb ik DirectX 9 compatibele videokaart benodigd maar waar kan ik die vinden? bedankt Reageren
denglenn9 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 ik heb de error code DD3D50 en dan heb ik DirectX 9 compatibele videokaart benodigd maar waar kan ik die vinden? bedankt Da vraag ik men eige ook af. Op men pc staat dat ik directX versie 10 heb. Is dat dan ni goe genoeg? En wa moet ik dan doen? Thnx Reageren
synopticus Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik heb de error code DD3D50 en dan heb ik DirectX 9 compatibele videokaart benodigd maar waar kan ik die vinden? bedankt Da vraag ik men eige ook af. Op men pc staat dat ik directX versie 10 heb. Is dat dan ni goe genoeg? En wa moet ik dan doen? Thnx Kan iemand me helpen....als ik wil installeren krijg ik allersoorten tekentjes die ik helemaal niet kan lezen (vierkantjes) maar dat is geen probleem, het installeert goed, maar vanaf als ik wil spelen.... Ik heb men key al ingetoetst en geactiveerd, maar vanaf als ik RGSC opstart om het solospel te spelen krijg ik: Er is een fout opgetreden in RGSC en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. en dan nog dingen voor een rapport te verzenden naar geen idee. Hoop dat iemand kan helpen met dit. Ik heb al 2 keer herinstalleerd.... (duurde bijna 5-6uur om het 2 keer te installeren) Reageren
vincent1994 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb de windows SP3 pack ergens van internet kunnen downloaden.Maar hoe moet ik dit nu installeren? Of waar moet ik het bestandje in zetten? Ik heb het RMN40 probleem. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? gewoon je windows update'n met microsoft update, SP3 wordt dan gedownload en geinstalleerd (start>alle programma's>microsoft update) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.