Jump to content

Verklarende lijst GTA4 error codes

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb ik hem eindelijk geinstalleerd gekregen en heb ik een avondje gespeeld.

Volgende dag wil ik hem starten en komt er RGSC launcher werkt niet meer.

Dus wat gegoogeld maar niet direct oplossing gevonden.

Uiteindeleik setup gedaan en reinstal van social club.

Alles leek goed te gaan tot ik de fatar error mn 30 kreeg.

RMN30 Windows XP 64 / Server 2003: Je hebt Service Pack 2 of hoger nodig om door te gaan.

Het grappige wil nu wel dat ik vista heb.

GTA 4 blijft me verbazen op elk vlak :s

Iemand nog dit probleem gehad of het probleem met de RGSC launcher?

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 300400500s

5

• wesley123

4

• Flitskikker

3

• GTA-STRIJDER

2

Geplaatst:

start gta4 ook niet via RGSC, maar gewoon via zijn eigen snelkoppeling.

Check ook even of je SP1 voor vista hebt geinstalleert.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb een vraag en een probeem

De vraag is hoe kom ik eraf van deze error code deze code staat niet in de lijst ik heb gezoekt in de lijst maar hij staat er niet in en de code heet GTA IV FATAL ERROR: D3D Error - Shader Model 3.0 or higher is required

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

en het probleem is nouja dat was die code GTA IV FATAL ERROR: D3D Error - Shader Model 3.0 or higher is required dat geeft die aan als ik Gta iv wil spelen en

Als ik op oke druk dan krijg ik ook nog een melding dat Gta Iv.exe niet meer werkt

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Hoe ken dit weet iemand hoe ik eraf komt of ik moet iets anders zijn

hier 2 foto's van de code en dat hij niet meer werkt

De Error code:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/PcoBl...feat=directlink

Dat hij niet meer werkt

http://picasaweb.google.com/lh/photo/pcXrZ...feat=directlink

Met Vriendelijke Groete Mr.Jordy

Geplaatst:

een nieuwe pc kopen, als je videokaart al geen shader model 3.0 ondersteund dna is de kans redelijk groot dat de rest er ook niet aan voldoet

Geplaatst:

Ik kan het spel niet eens installeren. Als ik dat wil doen krijg ik: You system is incompitable with %P. For information, klick on the link below. Tja, dus ik klikken. Kreeg ik een website van Microsoft met het downloaden van Windows XP SP3. Dus ik op de achterkant van het doosje kijken, je hebt nodig: Vista SP1 op XP SP3. Aangezien ik Vista heb, koos ik dus voor dat Vista servicepack. Na het downloaden en installeren deed hij het nogsteeds niet. Heb al op System Requirements Lab gekeken, en heb alle minimum requirements.

Geplaatst:
een nieuwe pc kopen, als je videokaart al geen shader model 3.0 ondersteund dna is de kans redelijk groot dat de rest er ook niet aan voldoet

Ja een nieuwe pc kopen :schater: ik heb pas een nieuwe laptop gekocht voor mijn eigen en daar zit ook vista op.. en ik vindt het echt raar want kijk ik heb wel eens Gta Iv hier op mijn laptop gespeelt en nou doet hij het opeens niet meer..?? :cry::cry:

Met Vriendelijke Groete Jordy

Geplaatst:
Ik kan het spel niet eens installeren. Als ik dat wil doen krijg ik: You system is incompitable with %P. For information, klick on the link below. Tja, dus ik klikken. Kreeg ik een website van Microsoft met het downloaden van Windows XP SP3. Dus ik op de achterkant van het doosje kijken, je hebt nodig: Vista SP1 op XP SP3. Aangezien ik Vista heb, koos ik dus voor dat Vista servicepack. Na het downloaden en installeren deed hij het nogsteeds niet. Heb al op System Requirements Lab gekeken, en heb alle minimum requirements.

Heb je je computer al opnieuw opgestart na de installatie van Service Pack één? Dat is namenlijk zeker noodzakelijk. Wat je ook kan proberen als dit niet werkt is:

Naar de DVD toegaan;

Rechtsklik op setup.exe;

Eigenschappen;

Tabblad "compatibiliteit";

Compatibiliteitsmodus Windows XP SP2.

Dit schijnt ook nog al eens te werken. Alhoewel de installatie nu wel een stuk langer schijnt te duren. Nou succes in ieder geval!

Geplaatst:
Hallo allemaal

Ik heb een vraag en een probeem

De vraag is hoe kom ik eraf van deze error code deze code staat niet in de lijst ik heb gezoekt in de lijst maar hij staat er niet in en de code heet GTA IV FATAL ERROR: D3D Error - Shader Model 3.0 or higher is required

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

en het probleem is nouja dat was die code GTA IV FATAL ERROR: D3D Error - Shader Model 3.0 or higher is required dat geeft die aan als ik Gta iv wil spelen en

Als ik op oke druk dan krijg ik ook nog een melding dat Gta Iv.exe niet meer werkt

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Hoe ken dit weet iemand hoe ik eraf komt of ik moet iets anders zijn

hier 2 foto's van de code en dat hij niet meer werkt

De Error code:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/PcoBl...feat=directlink

Dat hij niet meer werkt

http://picasaweb.google.com/lh/photo/pcXrZ...feat=directlink

Met Vriendelijke Groete Mr.Jordy

Heey ik had het zelfde probleem. Maar ik heb een nieuwe videokaart gekocht voor 50 euro

http://www.awd-it.com/ProdImages/5015_Asus...I-512MD3_xl.jpg

hier is de foto en hij doet het geweldig. Heb maar 2 GB geheugen en dan een 512 MB geheugenkaart. Dus een hele nieuwe PC is onzin. En je hebt ze nog goedkoper dus ik zou zeggen zoeken nog meer geld uitgeven en dan heb je een geweldig spel

ZVG

Yannicvanloon

Geplaatst:

Heb je je computer al opnieuw opgestart na de installatie van Service Pack één? Dat is namenlijk zeker noodzakelijk. Wat je ook kan proberen als dit niet werkt is:

Naar de DVD toegaan;

Rechtsklik op setup.exe;

Eigenschappen;

Dit schijnt ook nog al eens te werken. Alhoewel de installatie nu wel een stuk langer schijnt te duren. Nou succes in ieder geval!

Dankje Jacko,, kzal ff kijken.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Naar de DVD toegaan;

Rechtsklik op setup.exe;

Eigenschappen;

Ik heb het zelf even geprobeert (omdat ik hetzelfde probleem heb op andere computer). Het doet het niet.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

He,

Ik heb probleem 'RMN20' (met de melding 'GTA IV FATAL ERROR: RMN20').

Maar ik heb Vista sp1, alle updates (die je als melding krijgt in je taakbalk), En nog werkt hij niet en geeft dezelfde error aan. Nu?

Naar de DVD toegaan;

Rechtsklik op setup.exe;

Eigenschappen;

Ik heb het zelf even geprobeert (omdat ik hetzelfde probleem heb op andere computer). Het doet het niet.

Probeer het dan met Windows 2000,(werkt bij mij, terwijl ik Vista heb)

(sorry voor dubbelpost, stom van me :bonk: )

>>> Door Hanneswasco: Samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

ik heb effe een vraagje,

ik kan nu eindelijk gta 4 installeren heel veel moeite gekost XD

maar als hij nu op drie kwart komt krijg ik dit te zien

feature transfer error

feature: Grand Theft Auto IV

Component: GTAIV_Dynamic

File: H:\GTAIV\data2.cap

Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

OK

wat moet ik nu doen??

mvg mike die snel gta 4 wil spellen on pc

ik had precies het zelfde

je moet naar start configuratie systeem klasieke weergave dan helemaal onderaan staat windows update doe dat en ga door tot er geen update meer is start hem nogmaals opnieuw op dan bij je gta 4 icoon eigenschappen combtiletie of hoe je dat dan ook schrijft dan windows server 2003 (service pack 1) weer opnieuw opstarten en dan doet hij het

veel speel plezier

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. ;)<<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb de fout d3d50 over dirext x 9 maar hou kan dat als ik 10 erop heb of ligt dit aan build in videokaart

Geplaatst:
ik heb de fout d3d50 over dirext x 9 maar hou kan dat als ik 10 erop heb of ligt dit aan build in videokaart

Dat ligt aan welke videokaart je hebt, dus dat zul je even moeten opzoeken (met de InfoTool). Ik vrees wel dat je videokaart geen DirectX 9.0c ondersteund, want ik had deze foutmelding ook met een verouderde kaart. ;)

Mvg,

Flitskikker

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Even een monster kick, maar ik wil toch even het volgende gevraagd hebben hier, is er iets waar ik wat aan kan doen als ik windows 7 x64 draai met een 9800gtx en quadcore en zo, en heel te tijd een mma10 error krijg, echt super irritant, ik kan nu niet spelen eigenlijk, daaag aanschafprijs, ik denk dat ik m ga ruilen oid. als er geen oplossing voor is.

Een bugje hier en daar vind ik geen probleem maar er zijn ook grenzen, ik kan hem nu niet langer dan 5 minuten spelen ofzo zonder errors, andere games gaat prima dus daar ligt het niet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...