Jump to content

Verklarende lijst GTA4 error codes


Joriz

Recommended Posts

Even een monster kick, maar ik wil toch even het volgende gevraagd hebben hier, is er iets waar ik wat aan kan doen als ik windows 7 x64 draai met een 9800gtx en quadcore en zo, en heel te tijd een mma10 error krijg, echt super irritant, ik kan nu niet spelen eigenlijk, daaag aanschafprijs, ik denk dat ik m ga ruilen oid. als er geen oplossing voor is.

Een bugje hier en daar vind ik geen probleem maar er zijn ook grenzen, ik kan hem nu niet langer dan 5 minuten spelen ofzo zonder errors, andere games gaat prima dus daar ligt het niet aan.

Heb je de beginpost doorgelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 300400500s

    5

  • wesley123

    4

  • Flitskikker

    3

  • GTA-STRIJDER

    2

Even een monster kick, maar ik wil toch even het volgende gevraagd hebben hier, is er iets waar ik wat aan kan doen als ik windows 7 x64 draai met een 9800gtx en quadcore en zo, en heel te tijd een mma10 error krijg, echt super irritant, ik kan nu niet spelen eigenlijk, daaag aanschafprijs, ik denk dat ik m ga ruilen oid. als er geen oplossing voor is.

Een bugje hier en daar vind ik geen probleem maar er zijn ook grenzen, ik kan hem nu niet langer dan 5 minuten spelen ofzo zonder errors, andere games gaat prima dus daar ligt het niet aan.

Heb je de beginpost doorgelezen?

Oh, vergeten er bij te zeggen dat ik dit ook heb als ik uitlog ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Had even niets te doen... :zz:

<table class="gtaf_table_header"><tr class="first_row"><td>Fout</td><td>Type</td><td>Oplossing</td></tr><tr><td>MMA10</td><td></td><td>Door een fout in Rockstar Games Social Club kan je nu (tijdelijk) niet online spelen. Log uit Social Club en speel offline.</td></tr><tr><td>RMN20</td><td></td><td>Windows Vista: Je hebt Service Pack 1 of hoger nodig om door te gaan. Update Windows Vista</td></tr><tr><td>RMN30</td><td></td><td>Windows XP 64 / Server 2003: Je hebt Service Pack 2 of hoger nodig om door te gaan.</td></tr><tr><td>RMN40</td><td></td><td>Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP.</td></tr><tr><td>DD3D50</td><td>D3D Fout</td><td>DirectX 9 compatibele videokaart benodigd</td></tr><tr><td>TEXP110</td><td>D3D Fout. Texture creëren mislukt</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>DWIN20</td><td>D3D Fout. Geheugenaanvraag mislukt</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D10</td><td>D3D Fout</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D10</td><td>D3D Fout</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D30</td><td>D3D Fout</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>DWIN30</td><td>D3D Fout</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D20</td><td>D3D Fout</td><td>Installeer het spel en/of DirectX opnieuw</td></tr><tr><td>DWIN10</td><td>D3D Fout</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D60</td><td>D3D Fout</td><td>Shader Model 3.0 of hoger vereist</td></tr><tr><td>DD3D70</td><td>D3D Fout. Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>GPUP10</td><td>D3D Fout. Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>TEXP20</td><td>D3D Fout. Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>TEXP30</td><td>D3D Fout. Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>TEXP80</td><td>D3D Fout. Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>DD3D40</td><td>D3D Fout. Kan de apparaatgegevens niet verkrijgen</td><td>Installeer de laatste stuurprogramma's voor je videokaart en/of installeer DirectX opnieuw</td></tr><tr><td>TEXP10</td><td>D3D Fout. Kan de apparaatgegevens niet verkrijgen</td><td>Installeer de laatste stuurprogramma's voor je videokaart en/of installeer DirectX opnieuw</td></tr><tr><td>DD3D80</td><td>D3D resetten mislukt</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>STRB10</td><td>Bestand verwijderen mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>RMN10</td><td>Bestand lezen mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>STRM10</td><td>Bestand lezen mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>STRM20</td><td>Bestand lezen mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>BNDL10</td><td>Bestand schrijven mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>STBF10</td><td>Bestand schrijven mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>VOIC10</td><td>Fatale stem chat fout</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>RESC10</td><td>Er is onvoldoende videogeheugen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>BA10</td><td>Er is onvoldoende virtueel geheugen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>EA10</td><td>Er is onvoldoende virtueel geheugen</td><td>Start de computer opnieuw op</td></tr><tr><td>TEXP60</td><td>Kan diepte-render doel niet creëren</td><td>Installeer de laatste stuurprogramma's voor je videokaart en/of installeer DirectX opnieuw</td></tr><tr><td>TEXP70</td><td>Kan diepte-render doel niet creëren</td><td>Installeer de laatste stuurprogramma's voor je videokaart en/of installeer DirectX opnieuw</td></tr><tr><td>AE10</td><td>Er is onvoldoende geheugen om het spel te starten</td><td>Sluit alle andere programma's af en start vervolgens het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>PC10</td><td>Kan geen D3D apparaat verkrijgen</td><td>Start de computer opnieuw op of installeer de stuurprogramma's voor je videokaart opnieuw</td></tr><tr><td>TF10</td><td>Kan niet naar de schijf schrijven</td><td>Start het spel opnieuw op</td></tr><tr><td>WS20</td><td>InitWinSock mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op en/of installeer het spel opnieuw</td></tr><tr><td>WS30</td><td>InitWinSock mislukt</td><td>Start de computer opnieuw op en/of installeer het spel opnieuw</td></tr></table>

;)

Mvg,

Flitskikker

je bent si10 vergeten heb ik als error :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ehm nee, je videokaart is een stuk hardwaar en dus meot jed at kopen. Maar aangezien je pc al geen dx9 videokaart heeft zul je je hele pc moeten upgraden wil je het spel kunnen spelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...