Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand waar en/of misschien als hij in GRNL staat in wekle "bank" de geluiden van de sirene van een polti

auto staant????

alvast bedankt :tu:

Geplaatst:
weet iemand waar en/of misschien als hij in GRNL staat in wekle "bank" de geluiden van de sirene van een polti

auto staant????

alvast bedankt :tu:

Als je gewoon een mod download die de sirene vervangt, kan je er achter komen welke SoundBank de politiesirene gebruikt. Je kan bijvoorbeeld bij Youtube "San Andreas Police Siren" intypt, krijg je al wat resultaten. Ik heb deze gevonden. In de beschrijving staat een Download Link :*D

zeg ff bij of het voor vc/sa is want ik wil het ook voor vc

Grappig, ik zie heel vaak dit zinnetje voorkomen bij jou: "Welke GTA" en "Vice City" :7 Overigens is het wel handig te weten voor welke GTA, want ik heb nu een antwoord gegeven op SA en misschien is het wel voor VC :@

Geplaatst:

GENRL in combinatie met 'bank'? Ga er dan maar vanuit dat het over GTA San Andreas gaat. :7 De geluidsbestanden bij Vice City en III zitten heel anders geordend. Ik heb bij mijn Vice City in elk geval nog nooit een GENRL archief gezien dat meerdere banks bevat. Bij mijn weten is dat alleen bij SA. Uit de context kun je dus best afleiden over welke GTA het gaat. Al is het natuurlijk altijd makkelijker om het even erbij te vermelden, voor de zekerheid.

Overigens bevatte bank_68 of 69 de sirenes dacht ik. Ook de politiesirene valt hieronder. Ik zit nu niet op een computer met GTA dus ik kan het nu niet verifiëren, maar volgens mij wordt het in mijn tutorial ook ergens genoemd. (Zoveel werk is het trouwens ook weer niet om ff al die geluiden langs te gaan. Het zal je verbazen hoe snel dat gaat.)

Geplaatst:
GENRL in combinatie met 'bank'? Ga er dan maar vanuit dat het over GTA San Andreas gaat. :7 De geluidsbestanden bij Vice City en III zitten heel anders geordend. Ik heb bij mijn Vice City in elk geval nog nooit een GENRL archief gezien dat meerdere banks bevat. Bij mijn weten is dat alleen bij SA. Uit de context kun je dus best afleiden over welke GTA het gaat. Al is het natuurlijk altijd makkelijker om het even erbij te vermelden, voor de zekerheid.

Overigens bevatte bank_68 of 69 de sirenes dacht ik. Ook de politiesirene valt hieronder. Ik zit nu niet op een computer met GTA dus ik kan het nu niet verifiëren, maar volgens mij wordt het in mijn tutorial ook ergens genoemd. (Zoveel werk is het trouwens ook weer niet om ff al die geluiden langs te gaan. Het zal je verbazen hoe snel dat gaat.)

ok bedankt en je had gelijk het was van sa ik heb geen eens vc alleen sa en iv :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...