Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Snitch

post-536-1228307399.png

Snitch is een multiplayermap waarin je je tegenstanders kunt "snitchen", wat er op neerkomt dat je een Special Agent op ze afstuurt. In het midden van het level vind je telefoons in de kleuren van de spelers. Snitch een van je tegenstanders door over zijn telefoon heen te lopen. Hij zal het doelwit worden, wat aangegeven wordt met een groen Kill Frenzy-teken, en jij wordt de snitch, wat aangegeven wordt met het rode respect-teken.

De Special Agent probeert het doelwit te vermoorden totdat het doelwit of de snitch dood is. Als dit gebeurt stopt de agent met achtervolgen en kan de speler die als eerste bij de telefoons is een nieuw doelwit uitkiezen. Als de agent zelf doodgaat spawnt er een nieuwe die verder gaat met de taak van de vorige.

Dus, als je gesnitcht bent heb je een probleem. De enige manier om van de agent af te komen zonder dood te gaan is door de speler die je gesnitcht heeft te vermoorden. Welke speler dit is kun je zien aan het respecticoon bij de telefoons. Zolang de agent een speler achternazit wijst de grote paarse pijl naar de agent. Zodra de agent geen doelwit meer heeft en er dus gesnitcht kan worden, wijst een grote knipperende pijl naar de telefoons.

Snitch is nog niet te downloaden: de map heeft her en der nog wat afwerking nodig en moet nog goed getest worden. Zodra de map gereed is verschijnt hij in de download database.

post-536-1228309288.jpg

post-536-1228309293.jpg

post-536-1228309300.jpg

Geplaatst:

Hoeveel mensen spelen nog via GTA2 Manager en Gamehunter in 2008? Het ziet er goed uit, maar ik betwijfel of er nog intresse voor GTA2 online is. :N

Geplaatst:

Er zijn best nog wat mensen die tegenwoordig spelen, niet per se geen nederlanders meer, soms speel ik wat als ik niet al te veel te doen heb.

Die bot in Snitch kon wel irritant zijn, jammer genoeg springt hij ook als je hem probeert te overrijden, omdat hij ingesteld is als FBI en dus probeert naar je deur te springen. :puh:

Ik vraag me wel af wanneer de map compleet is, die telefoon is alleen blijkbaar erg... gevoelig en soms moeilijk af te stellen. :puh:

Bots werken meestal ook niet zo al te graag mee, en hebben wel eens gedragsproblemen, maar zijn erg effectief voor sommige dingen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wow Nice concept! Kan hier ook een single player achtig iets van worden gemaakt? Speel helaas niet meer zoveel GTA2 online dus een mode waar je tegen de computer speelt zou ook grappig zijn, al weet ik niet hoe makkelijk zoiets met de 'API' van GTA2 is te maken.

• 5 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Hoeveel mensen spelen nog via GTA2 Manager en Gamehunter in 2008? Het ziet er goed uit, maar ik betwijfel of er nog intresse voor GTA2 online is. :N

GTA2 is nog verbazingwekkend actief, ondanks dat de GTA2 multiplayer- en moddingscene vrijwel niet actief op fora is. Het is zelden stil in de Game Hunter, en daarom nog altijd lonend om multiplayermaps te maken.

Die bot in Snitch kon wel irritant zijn, jammer genoeg springt hij ook als je hem probeert te overrijden, omdat hij ingesteld is als FBI en dus probeert naar je deur te springen. :puh:

Ik heb hem momenteel ingesteld als SWAT. Ik ben er nog niet over uit wat ik er bij de release mee doe.

Ik vraag me wel af wanneer de map compleet is, die telefoon is alleen blijkbaar erg... gevoelig en soms moeilijk af te stellen. :puh:

Bots werken meestal ook niet zo al te graag mee, en hebben wel eens gedragsproblemen, maar zijn erg effectief voor sommige dingen.

De bots en PHONEs luisteren prima en doen ondertussen keurig wat ze moeten doen; het systeem werkt zoals ik wil. Wat resteert is het fiksen van alle schoonheidsfoutjes en her en der wat kleine dingen aanpassen en optimaliseren.

Wow Nice concept! Kan hier ook een single player achtig iets van worden gemaakt? Speel helaas niet meer zoveel GTA2 online dus een mode waar je tegen de computer speelt zou ook grappig zijn, al weet ik niet hoe makkelijk zoiets met de 'API' van GTA2 is te maken.

Het idee is om bots op tegenstanders af te sturen; het hele concept van Snitch valt weg als er geen tegenstanders zijn. Ik heb een singleplayermodus gescript om het systeem in mijn eentje te testen, maar meer dan een bot op jezelf afsturen kun je hierin niet doen.

Zijn er al updates van dit project? Beta-releasje misschien? ^_^

Ik release nooit openbare beta's, ik test het liever zelf met anderen voordat ik het uitbreng. Dat voorkomt problemen met verschillende versies. Ik hoop Snitch binnenkort uit te brengen, samen met een aantal andere maps die ook bijna klaar zijn.

Geplaatst:

Erm... Cool script :Y Echt mooi gemaakt. Helaas kan ik niet in GTA2 online komen omdat er iets is met mijn router. En dat portforward heb ik al geprobeerd maar ik snap het niet echt :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...