ZUMZUM Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) hallo show hier je mooie of grappige of wat dan ook garrys mod creations a combine house map name : gm-studios_B8 ik heb het samen met 2 anderen gemaakt. reacties van cool gedaan enzo graag via PM verzenden of als je zelf iets post zeg je het gelijk in die post stom. : 1 stemmen cool . : 0 stemmen edits edits toegevoegd map name toegevoegd oeneboy :blink: Bewerkt: 12 april 2005 door oeneboy Reageren
X-Zero Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 ik vind het stom want we is garry en mag het nergens anders over gaan :ugly: . Reageren
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Niet van mij maargoed : Wel van mij : Gebruik wel dagenlijks G-mod. :lol: Trouwens : op deze site kan je meer comics van mij/andere vinden. Bewerkt: 11 april 2005 door Hayate X Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Haha ik vind het wel lollig... Hoe kom je daar op? Reageren
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Haha ik vind het wel lollig...Hoe kom je daar op? Decline of Video Gaming 1 & 2. Maar dat doet er niet toe ... Ik laat zometeen meer zien ( ook heb ik hier ergens het topic " Dumb & Jobber " gemaakt. Ook met G-mod gemaakt. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 hahahaha damz dies wel lollig :lol: al1 wel jammer da k geen mods kan make mja heb ook amper tijd ervoor :rolleyes: vind t wel dope wa je gemaakt hebt omdak t zelf nie kan :lol: Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) ik vind het stom want we is garry en mag het nergens anders over gaan :ugly: . 1. reacties van stom, cool of dat soort shit via PM verzenden 2. hoe moet ik nou weten wie garry is. als er iemand een mod maakt dan vind ik die mod ook toch niet direkt stom omdat ik de maker niet ken <_< 3. nee duh, natuurlijk het mag nergens anders over gaan. *garrys mod creations - voor iedereen die half life heeft* ik ga nu toch ook niet over unreal tournament praten (ja nu wel ff maar ik begin er geen compleet verhaal over) 4. :ugly: 5. oene :blink: :blink: Bewerkt: 13 april 2005 door oeneboy Reageren
meetlat Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Deze zijn wel maf, zelf gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.