Jump to content

Rockstar Social Club verbinden lukt niet


RHochstenbach

Recommended Posts

Als ik GTA 4 wil spelen, dan moet ik inloggen met mijn Social Club account. Zodra ik dat doe en op Login klik, dan staat er "Could Not Connect to Rockstar Games Social Club. Please Check Your Network Connection".

Ik ben gewoon verbonden met het internet, heb geen firewall aanstaan, en kan wel via Firefox gewoon naar de site van Social Club gaan.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen dat R* Social Club uit de lucht is ofzo. Ik kan ook niet meer inloggen, maar nog wel het spel zelf spelen, ookal heb ik er andere technische problemen mee..

Alleen de eerste keer moet je je volgens mij echt inloggen? Daarna is het niet meer noodzakelijk. Ik had het geluk dat ik hem gister al kon halen, toen Social Club het nog gewoon deed.

Enige oplossing die er is, is denk ik gewoon afwachten totdat Social Club weer in de lucht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu ook.

We zien het binnenkort wel

Ik heb ook een probleem. Ik heb net dus GTA IV voor pc gekocht, maar kan niet spelen, ook niet offline.

Als ik LaunchGTAIV doe moet ik inloggen in Social club, dat lukt dus niet, net zoals RHochstenbach.

eerst krijg ik deze melding: http://img237.imageshack.us/my.php?image=errorew7.jpg

klik ik offline, krijg ik dit: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg

Wat nu?

Op de site van socialclub kan ik wel gewoon inloggen

Help!

Thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Nee nog niet, maar moet je social club niet eens opnieuw installeeren dan?

Die melding gaat blijkbaar over de game zelf, dus ik denk dat je alleen eens de game opnieuw moet installeren.

Als ik de game heb gedeïnstalleerd, blijf ik die error houden:S

Snap er niks meer van, nu maar eens weer keer installeren.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog iemand met het inlog probleem van de social club.

Krijg er echt een punthoofd van, echt waarom maken ze t zo ingewikkeld:S

Vraag ik me ook af :N Maare weet iemand of je achievements worden geregistreerd als je niet bent ingelogd op de social club?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog iemand met het inlog probleem van de social club.

Krijg er echt een punthoofd van, echt waarom maken ze t zo ingewikkeld:S

Vraag ik me ook af :N Maare weet iemand of je achievements worden geregistreerd als je niet bent ingelogd op de social club?

Geen idee, doet t spel t bij jou dan wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag ik me ook af :N Maare weet iemand of je achievements worden geregistreerd als je niet bent ingelogd op de social club?

Blijkbaar wel, want ik kreeg meldingen over Achievement Unlocked van dat Live programma van Microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, ik heb het spel nu ook opgestart, hij doet het gewoon bij mij (behalve dan de social club), en kreeg ook een achievement unlocked melding. Ik moet wel zeggen dat ik best ontevreden ben over het spel! had er echt veeeeeeeel meer van verwacht! maarja, misschien lossen (hopelijk snel verschijnende) patches al deze problemen op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...