Jump to content

Rockstar Social Club verbinden lukt niet


RHochstenbach

Recommended Posts

inderdaad, ik heb het spel nu ook opgestart, hij doet het gewoon bij mij (behalve dan de social club), en kreeg ook een achievement unlocked melding. Ik moet wel zeggen dat ik best ontevreden ben over het spel! had er echt veeeeeeeel meer van verwacht! maarja, misschien lossen (hopelijk snel verschijnende) patches al deze problemen op.

hoe krijg je em dan aan de praat zonder socialclub?

Mij lukt dat niet....

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, ik heb het spel nu ook opgestart, hij doet het gewoon bij mij (behalve dan de social club), en kreeg ook een achievement unlocked melding. Ik moet wel zeggen dat ik best ontevreden ben over het spel! had er echt veeeeeeeel meer van verwacht! maarja, misschien lossen (hopelijk snel verschijnende) patches al deze problemen op.

Ik ben er op zich wel tevreden over. Enigste nadelen zijn die problemen nu met Social Club,dat ik bij de Texture kwaliteit niet kan kiezen voor High omdat de game 'vindt' dat dit niet zou functionerenen lange laadtijden op sommige momenten.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, ik heb het spel nu ook opgestart, hij doet het gewoon bij mij (behalve dan de social club), en kreeg ook een achievement unlocked melding. Ik moet wel zeggen dat ik best ontevreden ben over het spel! had er echt veeeeeeeel meer van verwacht! maarja, misschien lossen (hopelijk snel verschijnende) patches al deze problemen op.

Ik ben er op zich wel tevreden over. Enigste nadelen zijn die problemen nu met Social Club en dat ik bij de Texture kwaliteit niet kan kiezen voor High, omdat de game 'vindt' dat dit niet zou functioneren.

Hoe kan jij spelen dan zonder social club?

Ik krijg dit te zien: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan jij spelen dan zonder social club?

Ik krijg dit te zien: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg

Je klikt op Play Offline, en dan op Play. Je krijgt dan de melding dat je niet met het internet verbonden bent. Klik je op OK en dan zou ie moeten starten.

Het inloggen heeft het even kort gedaan, maar na het introductiefilmpje kreeg ik de melding dat het programma onverwacht is gestopt.

Nu kan ie weer geen verbinding maken...

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan jij spelen dan zonder social club?

Ik krijg dit te zien: http://img217.imageshack.us/my.php?image=error2ba9.jpg

Je klikt op Play Offline, en dan op Play. Je krijgt dan de melding dat je niet met het internet verbonden bent. Klik je op OK en dan zou ie moeten starten.

Het inloggen heeft het even kort gedaan, maar na het introductiefilmpje kreeg ik de melding dat het programma onverwacht is gestopt.

Nu kan ie weer geen verbinding maken...

hmz, dat is t probleem, als ik op offline klik, krijg ik dus http://img217.imageshack.us/img217/9636/error2ba9.jpg

weet dus niet wat ik moet doen...

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Social club doet het weer (tenminste bij mij in ieder geval nu wel, hij deed het eerst bij mij ook niet.) Ik zou zeggen: probeer allemaal die problemen hebben nog maar eens in te loggen op social club misschien lukt het nu wel :)

edit: Als ik GTA IV daarna opstart geeft hij foutcode MMA10, oplossing: voer social club als admin uit (ookal ben je admin, dan gaat social club een updat doen. Als je dat hebt gedaan kan je online. Maaaaar.....

Als je dan GTA IV opstart geeft hij foutcode MMA10 dat betekent dat social club randebiel is en moet worden afgesloten. Kortom om die foutcode op te lossen moet je uitloggen van social club en dan offline GTA IV spelen, online spelen op GTA IV zit er dus niet in. :ch: We zijn dus niks opgeschoten door die patch. (behalve dan dat je kan inloggen op social club).

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...