quincy225 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb GTA IV hier liggen, alleen ik heb voordat ik hem installeer me systeem getest op 'CaniRunit' alles was positief.. alleen mijn proccesor niet.. ik zit 1 streepje onder het minimale.. omdat ik geen duo core.. heb ik heb namelijk een Pentium D 3,33 GHZ zal ik dan het spel wel kunnen spelen? Reageren
FerryN Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Denk het niet, je kunt het altijd proberen, maar vrees van niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk niet. Je moet alles positief hebben. Je kan het wel proberen, maar ik denk niet dat hij het doet. Je ziet het gauw genoeg. Maar waarschijnlijk pakt hij hem niet. Dan zul je een nieuwe processor moeten hebben denk ik. Jammer genoeg. Maar je kan het altijd eens gaan proberen. Edit: Ben weer eens te laat Bewerkt: 3 december 2008 door Visser23 Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik zit met al mijn specs boven recommended, behalve mijn processor. Dat is een 1.9 Ghz AMD Athlon 64 x2, en je moet minimaal de 2.4 Ghz of hogere versie hebben. Dus kom ik daarmee niet eens boven minimum bij canyourunit.com. Maar is er dan een kans dat hij het toch doet? Het zou zonde zijn als ik hem koop en hij doet het niet. Trouwens, wel een lekkere game. Het spel zit vol bugs, glitches, en dit sub-forum staat binnen een dag al bijna op page 2. Bewerkt: 3 december 2008 door Sprunk Reageren
quincy225 Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Zal het lukken als ik hem installeer alleen heb geen duo core.. maar een Pentium D 3,33 Ghz Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 @Sprunk : Bugs en Glitches is niet hetzelfde als fouten in het spel , bugs en glitches zijn minieme dingen in het spel die niet echt van belang zijn , maar in GTA IV zitten echte FOUTEN je kan um niet eens installeeren en is ook een deel de schuld van nVidia drivers en No Offense Dude Ontopic = Ik ben niet zeker maar op Can You Run It staat er 2.4 Ghz ding Jij hebt 3.33 Ghz dat lijkt mij toch meer Alhoewel je moet die tests niet vertrouwen want ik heb ook zo'n dingen Die tests zijn VOLLEDIG onbetrouwbaar By my zegt ie dat ik MoH Airborne niet kan spelen Terwijl ik wel kan >.< Dus ik zou zeggen proberen =D Je kan hem altijd terugbrengen =) Reageren
FerryN Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 @Sprunk : Bugs en Glitches is niet hetzelfde als fouten in het spel , bugs en glitches zijn minieme dingen in het spel die niet echt van belang zijn , maar in GTA IV zitten echte FOUTEN je kan um niet eens installeeren en is ook een deel de schuld van nVidia driversen No Offense Dude Ontopic = Ik ben niet zeker maar op Can You Run It staat er 2.4 Ghz ding Jij hebt 3.33 Ghz dat lijkt mij toch meer Alhoewel je moet die tests niet vertrouwen want ik heb ook zo'n dingen Die tests zijn VOLLEDIG onbetrouwbaar By my zegt ie dat ik MoH Airborne niet kan spelen Terwijl ik wel kan >.< Dus ik zou zeggen proberen =D Je kan hem altijd terugbrengen =) Ja, 2x 2.4ghz, en hij heeft 1x 3,3ghz Reageren
Robando Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Even vraagje hoe kan je je drivers updaten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.