Jump to content

Immens slechte beeldkwaliteit op PC

jefferson

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vandaag GTAIV gekocht en zonet geinstaleerd.

Ik verwachte me aan een vloeiend beeld met veel kwaliteit wat ik kreeg was echt ondermaats.

Mijn laptop is 3 maanden oud.

Specificaties:

-vista

-dual core 2.5

-Ram: 4gig

-grafische kaart: NVIDIA Geforce 8600 GT

ik dacht dus dat ik niet alleen aan de minimum vereisten voldeed maar ook aan de aangerade vereisten (en dat ik zelfs overschot had)

maar ik kan mijn graphische instellingen niet verhogen en speel dus op het minimum, en dan nog durft het beeld eens lekker te schokken.

kan ik geholpen worden?

Delen op andere websites

stel gta in op allerlaagste resolutie.. werkt dat goed zet hem dan hoger tot ie stotters, dan weer 1 tikje trug zetten.

alles op zn laagst in stellen kan ook en dan kijken of je een paar dingen op medium kan zetten

Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb vandaag GTAIV gekocht en zonet geinstaleerd.

Ik verwachte me aan een vloeiend beeld met veel kwaliteit wat ik kreeg was echt ondermaats.

Mijn laptop is 3 maanden oud.

Specificaties:

-vista

-dual core 2.5

-Ram: 4gig

-grafische kaart: NVIDIA Geforce 8600 GT

ik dacht dus dat ik niet alleen aan de minimum vereisten voldeed maar ook aan de aangerade vereisten (en dat ik zelfs overschot had)

maar ik kan mijn graphische instellingen niet verhogen en speel dus op het minimum, en dan nog durft het beeld eens lekker te schokken.

kan ik geholpen worden?

Kwaliteit heb je helemaal gelijk in, viel mij ook vies tegen met nagenoeg dezelfde laptop (ik heb iets minder GHzjes). Bij mij loopt het echter het eerste 1.5/2 uur wel vloeiend als het niet regent, misschien heb je nog teveel programma's aan oid? Drivers updaten is ook een optie, even opnieuw opstarten kan helpen, etc.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...