sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ey ik heb gister gta Iv gehaald voor me pc, maar hij doet echt raar! ik moest eerst 1 account maken op social clup heb ik gedaan maar later kon ik nie meer inloggen! dan moest ik service pack 1 loaden, HEB IK OOK GEDAAN! maar hij blijft zeggen dat>> 'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en daar onder staat zo een MICROSOFT LOGO, en daar kan ik niet eens op klikken !! so plzzz help me guys !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 eyik heb gister gta Iv gehaald voor me pc, maar hij doet echt raar! ik moest eerst 1 account maken op social clup heb ik gedaan maar later kon ik nie meer inloggen! dan moest ik service pack 1 loaden, HEB IK OOK GEDAAN! maar hij blijft zeggen dat>> 'your system is incompateble with %P. please follow the following link:' en daar onder staat zo een MICROSOFT LOGO, en daar kan ik niet eens op klikken !! so plzzz help me guys !! je hebt LIVE nodig van microsoft (via google kan je het vinden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 je hebt LIVE nodig van microsoft (via google kan je het vinden) hoe bedoel je live !! moet ik gwn live type ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 kan je vast ergens downloaden ik zoek het wel eve voor je op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ik kan LIVE ook nergis vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Utopia Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Een live! account is volgens mij niets meer of niets minder dan je @hotmail -adres. Je moet natuurlijk wel nog een account maken bij Xbox-live maken, je live! mail connecteren met je spel... ofzoiets. 't Is allemaal zo omslachtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Een live! account is volgens mij niets meer of niets minder dan je @hotmail -adres. Je moet natuurlijk wel nog een account maken bij Xbox-live maken, je live! mail connecteren met je spel... ofzoiets. 't Is allemaal zo omslachtig. ok dat heb ik al thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Als ik gta IV op start krijg ik alleen die 2 rockstar logo's te zien en het gta IV logo dan is het 20 a 30 seconden zwartbeeld en dan valt hij weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.