CR0 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Goedemiddag! Omdat ik langzaam maar zeker helemaal gestoord aan het worden ben plaats ik hier even een topic over wat 'probleempjes' die ik ondervind bij het installeren van mijn zojuist aangeschafte versie van GTA IV PC versie. Ten eerste als ik disc 1 in de speler doe krijg ik het volgende autorun schermpje: Ziet er al niet al te fris uit naar mijn idee, maar vooruit. Als ik vervolgens op de 'lege' button klik, die zonder tekst, begint de installer te draaien. Dit verloopt allemaal prima, tot op het punt dat ik disc 2 in de speler moet doen. Nadat ik dit gedaan heb en op OK heb geklikt hangt de hele setup zich op. Er gebeurd helemaal niets meer en ik kan de setup alleen nog maar afbreken met CTRL+ALT+DELETE. Nu staat er op disc 2 alleenmaar een autorun.inf en een data3.cab die de benodigde installatiebestanden bevat. Dus kwam ik op het semi-briljante idee die file te kopieeren naar mijn harddisk en dan bij de volgende keer dat ie tijdens de installatie weer om disc 2 zou vragen zou ik op bladeren klikken en zelf naar het gevraagde bestand (data3.cab) gaan en dan op OK klikken. Zo gezegd zo gedaan, en ja hoor de installshield pikte het en de installatie ging verder. Maar nu het volgende probleem: de installatie loopt helemaal door tot het einde, en blijft dan helemaal op het laatst haken bij het bestandje readme.txt en de installatie hangt zich weer fijn op. Ik krijg het spel dus gewoon niet geinstalleerd wat mij op dit moment zeer frustie maakt aangezien ik echt sta te springen om het te spelen, en wel NU! Iemand een suggestie? Mijn systeem voldoet aan alle systeemeisen. OS: WINXP PRO SP3 CPU: Core2quad Q6600 MEM: 4GB DDR2 GFX: GeForce 8800GTX HELP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Maar nu het volgende probleem: de installatie loopt helemaal door tot het einde, en blijft dan helemaal ophet laatst haken bij het bestandje readme.txt en de installatie hangt zich weer fijn op. Misschien een ander semi briljant idee: Op het laatst vraagt de installatie om Disc 1 er weer in te doen, wat blijkbaar bij jou niet gebeurt. Wellicht dat ook Disc 1 (of alleen de readme misschien?) naar je PC kopieren werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Hallo, Ik had ongeveer het zelfde schermpje alleen dan met Chineese tekens... dus ik klikken op de lege button en de installatie begint.,, alles goed gegaan toen kon ik het spel spelen maar hij loopt steeds vast en naar mijn doen ging er iets fout met het installeren... dus ik heb hem meteen weer van mijn pc af gegooit maar nu krijg ik hem dus er niet meer op... want nu krijg ik weer het zelfde schermpje maar nu reageert ie nergens op... iemand misschien het zelfde probleem of weet wat ik moet doen??? mvg Remco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb ook dat probleem met de 2de cd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CR0 Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb ook dat probleem met de 2de cd oplossing: kopieer het bestand data3.cab naar je harddisk (gewoon ergens neerzetten tijdelijk). start de installatie zoals je altijd doet. op het moment dat ie vraagt naar disc 2 klik je op bladeren (of browse, als je engelse win hebt). zoek het bestand data3.cab op, op je harddisk. klik ok. nu loopt de install gewoon door! zorg dat je tijdens de procedure disc 1 gewoon in je speler laat zitten! de eerste keer dat je dit doet werkt het niet, tenminste bij mij niet, toen bleef ie op het allerlaatste moment toch nog hangen. toen ik het hele verhaaltje een 2e keer probeerde ging de install veel sneller (logisch want eigenlijk staan alle bestanden al op je PC) en dan werkt het wel! succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Zojuist GTA IV zitten installeren, zojuist (na >1 uur installeren) vraagt hij op CD2, dus deed er gewoon in en drukte op OK, toen las ik je post CR0, hoop dat het goed gaat, anders nog langer w88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.