Jump to content

CLEO Mod gezocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

ik zag dit filmpje van Timske

Weet iemand welke mod dit is :? Hij weet het zelf ook niet meer aan de reacties te zien :(

MVG Zammy, :cya:

Geplaatst:

Het is inderdaad de bovengenoemde mod, en als je hem hebt geinstaleerd moet je doormiddel van ''5'' na het menu. Selecteer dan ''Camera'' en dan moet je één van die standen uitkiezen. De stand van het filmpje zal er ook wel bij staan. ^_^

Geplaatst:
Het is inderdaad de bovengenoemde mod, en als je hem hebt geinstaleerd moet je doormiddel van ''5'' na het menu. Selecteer dan ''Camera'' en dan moet je één van die standen uitkiezen. De stand van het filmpje zal er ook wel bij staan. ^_^

Welk menu?

Geplaatst:

Bij deze mod moet ik zeer veel wijzigen :duh: Heeft iemand misschien een Installer ofzo van de mod???

Geplaatst:
Bij deze mod moet ik zeer veel wijzigen :duh: Heeft iemand misschien een Installer ofzo van de mod???

Je hebt het, of je hebt het niet. Als je te lui bent om het te installeren, heb je het niet. Als je denkt: "Ik wil die mod, want het lijkt me heel leuk" dan heb je het. Het is vrijveel in je Cleo map gooien. En een paar models in GTA3.img. Valt allemaal wel mee.

Geplaatst:

Je hebt het, of je hebt het niet. Als je te lui bent om het te installeren, heb je het niet. Als je denkt: "Ik wil die mod, want het lijkt me heel leuk" dan heb je het. Het is vrijveel in je Cleo map gooien. En een paar models in GTA3.img. Valt allemaal wel mee.

Nou er is ook nog iets in de Data map ofzo... Maar toen ik het had geinstalleerd crashte SA :?

Geplaatst:

Nou er is ook nog iets in de Data map ofzo... Maar toen ik het had geinstalleerd crashte SA :?

Dan heb je het blijkbaar fout gedaan :? Zeg eens iets preciezer wát en hoe je het geinstalleerd had. Dan kijk ik even in de readme.

Iets in de Data map en toen liep GTA vast. Nu weet ik precies wat het probleem is. Jij ook?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...