Jump to content

gta 4 draait niet goed


yosata

Recommended Posts

ik weet niet of je het weet

maar die patch zou al wel klaar liggen hoor

die game is al facking lang uitgesteld...

dus ze hebben hem zelf ook al gezien waarschijnlijk...

ze wachten denk ik gewoon totdat er een aantal

fouten zijn opgegeven en gaan er dan pas naar kijken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • korner

    4

  • paultje94

    4

  • Utopia

    3

  • nexusthegreat

    3

heb gisteren gta gekocht mijn vista kan het aan maar ik kan wel lopen maar zie geen stad.

de graphics zijn 0 en ik kan ze niet hoger zetten!!

volgens systemrequirements kan ik het goed spelen.

mijn pc is nog geen jaar oud. heb ik 50 euro betaald voor deze rotooi..

CPU

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

You Have: 2 processors running - Intel® Core2 CPU 4300 @ 1.80GHz PASS

CPU Speed

Minimum: 1.8 GHz

You Have: 1.80 GHz PASS

System RAM

Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista™)

You Have: 2.0 GB PASS

Operating System

Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)

PASS

Video Card

Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

You Have: NVIDIA GeForce 8400 GS () PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 880 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.6213 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

Sound Card

Minimum: Yes

You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS

Sound Card Driver Version

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Free Disk Space

Minimum: 16 GB

You Have: 113.4 GB

Bewerkt: door paultje94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen zeg.

Heb voldoende hardware shit en nog moet ik het spel draaien op 800x600 en lage instellingen om een soepel lopend beeld te krijgen!

Argg denk je te voldoen aan aanbevolen specs!!!!!!!

Hopen dat er snel een patch komt ofzo.

AMD Phenom™ X4 Quad 9550

Club 3D 9500GT DDR3

4GB Ram geheugen

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft al aangegeven dat bij een aantal videokaarten de game crasht bij het opstarten (waaronder mijn 3870HD :-( ), maar dit probleem ken ik nog niet.

geinig, volgens mij werkt het gewoon in zijn geheel niet... het werkt alleen bij 2 videokaarten :puh: en de rest niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft al aangegeven dat bij een aantal videokaarten de game crasht bij het opstarten (waaronder mijn 3870HD :-( ), maar dit probleem ken ik nog niet.

geinig, volgens mij werkt het gewoon in zijn geheel niet... het werkt alleen bij 2 videokaarten :puh: en de rest niet.

waar heb je dat gelezen??? en gaan ze er at aan doen want ik heb nu 50 euro voor niks betaald

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je het beter gaan downloaden dan legaal kopen wat een troep

heb ik me er weken op verheugd krijg je dit ge***

ik ga nooit meer een gta kopen 50 euro weg foetsie

Je PC kan hem gewoon niet draaien, Kan R* niks aan doen. En je kunt hem altijd nog inruilen hoor 0_0 .

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je het beter gaan downloaden dan legaal kopen wat een troep

heb ik me er weken op verheugd krijg je dit ge***

ik ga nooit meer een gta kopen 50 euro weg foetsie

Je PC kan hem gewoon niet draaien, Kan R* niks aan doen. En je kunt hem altijd nog inruilen hoor 0_0 .

ik kan hem draaien alleen zie ik geen stad!!

system requirements zei dat ik hem goed kon draaien maar ja daar vertrouw ik niet meer op.....

mijn pc is nog geen jaar oud het is een vista met de minimale vereisten.

en ik krijg geen geld terug er is geen leuk spel in de winkel op het moment. en dan zou ik hem nu nog moeten ruilen.. je hebt maar 1 dag ik koop in ieder geval nooit meer een gta

Link to comment
Delen op andere websites

Laat De Rest Van Je Pc Ook Eens Zien enz met service pack ;)

IK heb vista 32-bit SP1

DirectX 10.0

en drivers voor mijn videokaart kan ik niet vinden op de site van nvidia :N

als er verder nog wat is moet je het ff zeggen

Rofl, ik heb dezelfde specificaties, behalve dat de mijne een dual 2 core is op 2.50 Ghz, ook ik vind geen drivers hoor...

ik begin het beu te worden, als ze niet snel een patch uitbrengen, vliegt GTA IV hier buiten en gaat het die historie in als meest gefailde PS3/xbox360 to PC game ooit...

Het schijnt dat ie op vista niet bepaald goed draait zelfs dat de fps tot 20 blijft geforceerd

XP SP3 schijnt veel sneller/en meer vermogen te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook al last van traagheid. Terwijl ik ook aan alle eisen voldoe:

Windows Vista SP1

Inter® Core2 Duo CPU T7500 @ 2.20 GHz

Ram: 4,00 GB

NVIDIA Geforce 8400M GS

Echt Foktop had me al heel lang verheugd erop, en dan krijg je dit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij draait ie nu top! al sinds gistermiddag. en het werkt fantastisch ik draai ze met mooie graphics met een stabiele 60fps. en het spel ziet er fucking mooi uit!!

ik weet niet hoe het nu kwam dat het spel het doet... in ieder geval doordat de server niet meer overbelast was met het activeren van GTA4 en verder heb ik nog een keer gekeken naar alle drivers en voor windows XP service pack 3 handmatig geïnstalleerd en verder nog wat bij mijn videokaartinstellingen zitten rommelen en met rockstar friendsclub geval/ding zitten kloten, en opeens doet hij het zonder problemen. :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij kan GTA4 de omgeving niet goed loaden het werkt wel en lagt niet zo heel veel maar ik kan niks zien van de omgeving totdat ik er tegenaan rij....

Heb btw een nVidia 7950GT 512MB geheugen...

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik wat aan de graphics verander, maakt niet uit of ik dit naar boven of beneden bijstel, dan kan ik alles wel weer normaal zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij kan GTA4 de omgeving niet goed loaden het werkt wel en lagt niet zo heel veel maar ik kan niks zien van de omgeving totdat ik er tegenaan rij....

Heb btw een nVidia 7950GT 512MB geheugen...

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik wat aan de graphics verander, maakt niet uit of ik dit naar boven of beneden bijstel, dan kan ik alles wel weer normaal zien.

Ik ga het nu proberen laat wel weten of het werkt in ieder geval bedankt voor de tip :7

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg morgen GTA IV :eten: op mijn pc

marr...

Ik weet niet of mijn grafische kaart dit aankan... Canyourunit.com zegt van wel, is dat te betrouwen?

Mijn grafische kaar is een ATI radeon HD 2400 pro 128 mb.

In mijn bios heb ik iets van grafisch geheugen aangepast van 128mb naar 256mb, help dit?

Mijn windows prestatie-index score is sinds ik dit gewijzigd heb veranderd van 3.7 naar 4.1 :bonk:

Kan ik gta IV vlot spele?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...